امروزه بیش از گذشته شاهد فعالیت مراکز تولیدی کفش هستیم چون شاهد پیشرفت تکنولوژی در این صنعت بوده و تولید کنندگان با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و همچنین مواد اولیۀ مرغوب تلاش نمودند محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند. مراکز تولیدی کفش در مدل های متفاوت فعالیت خود را آغاز می کنند و به همین دلیل تنوع محصولات کفش طبی را در سطح بازار شاهد هستیم. اگر به عنوان یک مرکز  تولیدی کفش در حال فعالیت هستید، بر این موضوع مهم پافشاری می کنیم که حتماً از متریال مرغوب و افراد خلاق در طراحی محصولات جدید استفاده نمائید. تولیدی کفش آرمیس با سال ها فعالیت در این حوزه، توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع کفش راحتی استاندارد در طرح های شک جوان پسند گردند.

تولیدی کفش پیاده روی استاندارد

بنابراین اگر خواستار راه اندازی کسب و کار خود در حوزۀ تولیدی کفش طبی هستید، قطعاً بایستی به جنس متریالی که در فرآیند تولید قسمت های مختلف کفش استفاده می نمائید، توجه داشته باشید. با تمرکز داشتن بر این موضوع مهم، محصولاتی با کیفیت می توانید تولی کنید که متناسب با نیاز مشتریان باشد. فاکتور مهمی که هنگام تأسیس یک تولیدی کفش بایستی از سوی مدیران در نظر گرفته شود، این است که ویژگی های ارگونومی فیزیک پا همچون میزان استاندارد قوسی کف پا توسط تولید کنندگان رعایت گردد.

با رشد فعالیت مراکز تولیدی کفش زنانه و مردانه در داخل کشور، کمتر شاهد نیاز بازار به چنین مجموعه هایی هستیم. در این صورت نیاز به واردات کفش به داخل کشور احساس نمی گردد و افراد با تنوع بیشتر محصولات در بازار رو به رو شده و با قیمت ارزان تر می توانند اقدام به خرید کفش طبی یا کفش راحتی نمایند. تولیدی کفش آرمیس به عنوان یکی از مراکز تولیدی کفش طبی متناسب با نیاز آقایان و بانوان، محصولات باکیفیت تولید و روانۀ بازار می نمایند.

 تولیدی کفش آرمیس 

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۹-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 75
نمایش همه
علاقه مندی ها ()