جهت تهیۀ صندلی راک می توانید به مراکز عرضۀ تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی چوبی مراجعه نمائید. ممکن است عنوان صندلی راک برای شما آشنا نباشد ولی بایستی به این اشاره نمود که صندلی گهواره ای برای عموم افراد آشنا و شناخته شده است. خیلی از افراد تمایل به خرید صندلی راک دارند چون حس نوستالژی را برای آنان تداعی می کند. در گذشته اکثراً میانسالان از راحتی صندلی راک استفاده می نمودند و به نوعی برای کودکان یادآور خاطرات لذت بخشی است که در کنار عزیزان خود سپری می نمودند. فروشگاه بهسازان چوب پس از بررسی وضعیت بازار و نیاز مشتریان، توانسته اند موفق به تأمین و فروش انواع صندلی راک گردند.

خرید صندلی راک مکانیزم دار

بدین ترتیب طرفداران صندلی راحتی راک می توانند با مراجعه به این مجموعۀ معتبر، صندلی مناسب مورد پسند خود را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمایند. با مراجعه به این مجموعۀ معتبر، به سهولت قادر به انتخاب صندلی راک مکانیزم دار مدرن و یا صندلی راک سنتی خواهید بود. در این صورت جهت گذراندن اوقات فراغت خود می توانید از تجهیزات رفاهی همچون صندلی راک و ... استفاده نمائید چون موقعیت مناسبی را برای استراحت و ریلکس کردن فراهم می آورد.

بدون شک، متناسب با فضایی که در اختیار دارید و هزینه ای که برای خرید صندلی گهواره ای در نظر گرفته اید، می توانید بهترین محصول را تهیه نمائید. با توجه به اینکه همواره بسیاری از افراد متقاضی خرید صندلی راک هستند، توسط برخی از تولید کنندگان شاهد طراحی و ساخت صندلی راک در مدل های مدرن و مکانیزه می باشیم.  فروش تخت دو طبقه از طریق سایت بهسازان چوب انجام می گیرد و برای خرید تخت دو طبقه نیز می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید.  با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، مدل های مکانیزم دار صندلی راک را می توانید مشاهده نمائید که مورد پسند شما می باشند که با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()