آینه کنسول به عنوان یک وسیلۀ تزئینی و در عین حال کاربردی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خریداری می شود. قطعاً مدل های متنوعی از میز و آینه کنسول را در لیست تجهیزات دکوراسیون داخلی و تزئینی ساختمان مشاهده نموده اید و با وجود تنوع بالای این محصول، در انتخاب و  خرید آینه کنسول  سردرگم هستید. نکات مهمی که هنگام خرید آینه کنسول بایستی مد نظر داشته باشید عبارتند از : نحوۀ چیدمان وسایل منزل، متراژ فضای خالی، قیمت و هارمونی ترکیب رنگی متریال به کار رفته می باشد. بدین ترتیب راحت تر می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه بهسازان چوب بهترین میز و آینه کنسول و مبل اداری را خریداری نمائید.

خرید آینه کنسول ارزان و گران قیمت

عمدتاً از میز کنسول برای قرار دادن اشیاء با ارزش و قیمتی همچون وسایل زینتی بهره گرفته می شود. ضمن آنکه از کشوهای این میز برای قرار دادن مدارک با ارزش نیز استفاده می گردد که البته یک مبحث سلیقه ای است. هم اکنون فروش میز و آینه کنسول چوبی و فلزی در سطح بازار رایج می باشد. به طور کلی تولید کنندگان با بهره گیری از متریال با کیفیت و طرح های متنوع توانسته اند موفق به ساخت آینه کنسول مدرن و کلاسیک در طرح های شیک و مجلل گردند. در این صورت متناسب با هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی، امکان خرید آینه کنسول ارزان و همچنین گران قیمت برای عموم افراد فراهم می باشد.

بنابراین متناسب با سلیقۀ شخصی و فضایی که در نمای دکوراسیون داخلی در اختیار دارید، می توانید بهترین آینه کنسول را خریداری نمائید. بسیاری از افراد از میز کنسول برای قرار دادن شمعدان و وسایل عتیقه و قدیمی استفاده می نمایند و بدین ترتیب بتوانند جلوه ای متفاوت و کاملاً شیک به محیط ببخشند. اگر علاقه مند به  خرید مبل اداری و میز و آینه کنسول با کیفیت و ارزان هستید، می توانید پیش از مراجعه به بازار، نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید و در صورت تمایل می توانید اقدام به خرید آنلاین این محصول دکوراتیو نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 90
نمایش همه
علاقه مندی ها ()