خانه هوشمند حاصل تکنولوژی پیشرفته است و بدین ترتیب متناسب با سیستمی که در اختیار دارید، می توانید از خدمات حرفه ای برخی از شرکت های مهندسی دریافت نمائید. در طراحی خانه های هوشمند از تکنولوژی پیشرفته بهره گرفته می شود. بدین ترتیب بر این موضوع مهم می توان اشاره نمود که بایستی افراد خبره در این حوزه فعالیت کنند. پیش از اینکه شاهد اجرای خانه هوشمند باشیم، نیازسنجی و تجهیزات اولیه برای چنین اقدامی انجام می گیرد. در واقع قسمت های مختلف ساختمان بررسی می شود و متناسب با طرح و نقشه اولیه، اقدامات فنی در خصوص هوشمند سازی ساختمان انجام می پذیرد. شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن با سال ها فعالیت در این حوزه، به عنوان یکی از باتجربه ترین کمپانی ها در راه اندازی خانه هوشمند به شمار می روند.

اجرای اصولی خانه هوشمند و مدرن

روشنایی محیط هایی همچون اتاق خواب ها، پذیرایی، آشپزخانه به صورت الکترونیکی و سیستم کنترل از راه دور مدیریت می شود. این در حالی است که سیستم سرمایش و گرمایش ساختمان نیز توسط سیستم های هوشمند قابل کنترل هستند. متناسب با محیط های مختلف از پریزهای هوشمند در تعداد مشخصی بهره گرفته می شود. ضمن آنکه جهت کنترل باز و بسته کردن آب و گاز می توانند از شیر مرکزی استفاده نمایند. همچنین فیوز اصلی برق را می توان در خانه هوشمند کنترل نمود.

به طور کلی موارد مذکور در راستای ایجاد خانه هوشمند انجام می پذیرد. بدین ترتیب در خانه های هوشمند کامل می توان از کمترین تجهیزات استفاده نمود و تمام این مسائل ارتباط مستقیم با سطح تقاضای مشتریان دارد. در راه اندازی خانه هوشمند می توان جهت دسترسی و کنترل متمرکز تجهیزات الکترونیکی از سیستم تاچ پنل هوشمند استفاده نمود. تمام امکاناتی که در احداث خانه هوشمند مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بستگی به نیاز و خواستۀ مالک ساختمان است. شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن با کلیۀ امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند اقدام به اجرای سیستم اعلام و اطفا حریق و هوشمندسازی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری نمایند.

شرکت مهندسین هوشمند سازی کارن

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 87
نمایش همه
علاقه مندی ها ()