فروش فن در ابعاد و مدل های متفاوت صورت می پذیرد چون متناسب با محیط های مختلف، بایستی به ابعاد و نوع کاربری و مدل فن توجه شود. در واقع فن ها بر اساس کاربردی که می توانند داشته باشند، در مدل های فن مکنده و یا فن دمنده ساخته می شوند. بدین ترتیب فن ها را می توان در ابعاد متفاوت در محیط های مختلفی منجمله ساختمان های مسکونی، تجاری، محیط های درمانی، کارخانجات، شرکت ها و ... استفاده نمود. معمولاً متناسب با محیط های صنعتی شاهد   فروش فن ارزان در مدل های صنعتی هستیم چون در ابعاد بزرگ تر ساخته می شوند.

بنیس کمپانی سال های متوالی است که به صورت حرفه ای در زمینۀ واردات و فروش فن از جمله  فروش فن تابلو برق  با برندهای آلمانی فعالیت می کنند و می توانند به عنوان یکی از تأمین کنندگان بزرگ در حوزۀ وسایل تهویۀ هواکش صنعتی شناخته شوند.

پروانه، محفظه پروانه و الکتروموتور از اجزای اصلی فنی به شمار می روند. البته در مدل و ظرفیت های مختلف ساختمان شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلفی که قصد نصب فن دارید، می توانید کاربردی ترین فن تهویه را خریداری نمائید. به عنوان مثال فروش فن متناسب با نوع ساختاری که می توانند داشته باشند، در دسته بندی اصلی فن سانتریفیوژ و فن آکسیال صورت می پذیرد. بدین ترتیب به سهولت می توانید مناسب ترین فن تابلو برق را در محیط های مختلف نصب نمائید.

فن آکسیال به فن پروانه ای اطلاق می شود که متشکل از یک موتور محرک با اتصال مستقیم می باشد. این در حالی است که فن سانتریفیوژ نیاز به کمک نیروی گریز از مرکز برای جا به جایی هوا دارد. بدین ترتیب با توجه به محیط های مختلف می توانید بهترین فن را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. بنیس کمپانی به عنوان نماینده فروش فن ebmpapst فعالیت می کنند.

 

 بنیس کمپانی  

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()