شرکت کیهان افزار زاگرس از مراکز تأمین کنندۀ قطعات به شمار می روند که توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش کوپلینگ N-EUPEX  گردند. این نوع کوپلینگ نیز از جمله کوپلینگ های با کیفیت موجود در بازار به شمار می رود که می توان توسط این مجموعۀ معتبر خریداری نمائید. بیشترین کاربرد کوپلینگ ان یوپکس را می توان در سیستم ماشین آلات مکانیکی و صنعتی مشاهده نمائید چون از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه شفت به تنهایی درون سیستم های مکانیکی به کار برده نمی شوند، لذا جهت اتصال دو شفت به یکدیگر بایستی از مزایای کوپلینگ بهره گرفت.

خرید کوپلینگ ان یوپکس با قیمت مناسب

کوپلینگ N-eupex به دلیل تنوع تایپ و سایزهایی که دارد، مهندسین به سهولت می توانند این نوع کوپلینگ را خریداری نمایند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که سیستم های مکانیکی مختلف می توان از مزایای کوپلینگ ان یوپکس بهره گرفت چون از عملکرد بالایی برخوردار هستند. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توان بهترین کوپلینگ را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. کوپلینگ N-eupex بهترین وسیله برای کاربردهای مهم و حیاتی محسوب می گردد. در واقع نیازمند انتقال گشتاور بالا می باشد و به دلیل بهینه سازی گام چرخ دنده ها، بایستی در انتخاب نوع کوپلینگ توجه نمود.

تنوع مدل و سایز کوپلینگ در بازار بسیار است و بدین ترتیب مهندسین بایستی متناسب با قطر شفت، موقعیت و نوع کاربری که مد نظر دارید، اقدام به خرید کوپلینگ N-eupex در سایز مناسب نمائید. با بررسی سوراخ توپی ها که محل قرارگیری و اتصال شفت ها می باشد، به سهولت می توان مناسب ترین سایز کوپلینگ را خریداری نمود. کاربرد کوپلینگ برای راه اندازی سیستم های مکانیکی صرفۀ اقتصادی دارد چون قابلیت کنترل بارهای اضافی مجاز درون سیستم را دارد و به منظور حداکثر گشتاور اتصالات کوتاه به کار برده می شوند. شرکت کیهان افزار زاگرس با اطلاع از کارکرد قطعات کوپلینگ، تواسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش کوپلینگ ان یوپکس ،کوپلینگ ام تی و غیره گردند.

شرکت کیهان افزار زاگرس

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()