کوپلینگ امگا یکی دیگر از حساس ترین و کاربردی ترین کوپلینگ های موجود در بازار به شمار می رود که می توان در طراحی انواع پمپ و موتور به کار گرفت. کوپلینگ های Omega از جمله کوپلینگ های انعطاف پذیر به شمار می روند که می توان به منظور اتصال شفت ها به یکدیگر استفاده نمود. جهت ساخت کوپلینگ امگا از مواد پلی یورتان با کیفیت استفاده می شود تا بدین وسیله بتوان قابلیت ناهمراستایی میان دو شفت را جبران نمود. در صورت نیاز به خرید کوپلینگ Omega  می توانید با کادر فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید و متناسب با سیستم های مختلف بتوانید کاربردی ترین انواع کوپلینگ لاستیکی را خریداری نمائید.

ویژگی های مهم کوپلینگ Omega

از مشخصه های اصلی کوپلینگ Omega می توان به انتقال گشتاور بیشتر توسط کوپلینگ های سایز کوچک اشاره نمود. هر چه قطر شفت بزرگ تر باشد، می توان از مزایای کوپلینگ کوچک استفاده نمود. تجهیز بودن به فیوز، شرایط مناسبی را برای قطع اضطراری هر طرف از کوپلینگ را مهیا می کند. از دیگر ویژگی های مهم کوپلینگ امگا می توان به سبک بودن و عدم نیاز به روغنکاری چنین قطعاتی اشاره نمود. کوپلینگ های Omega را می توان بدون نیاز به جا به جایی تعویض کرد و بدین ترتیب متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف می توان کاربردی ترین سایز کوپلینگ امگا را به کار گرفت.

کوپلینگ امگا به منظور فواصل میان دو سر شفت تا 300 میلی متر به کار برده می شود و می توان گفت که نگهداری این قطعه بسیار آسان است. البته از معایب اصلی کوپلینگ Omega می توان به عدم قابلیت تعمیر این قطعه اشاره نمود. به عبارتی هنگامی که اتصال میان دو شفت قطع گردد، می بایست کوپلینگ های امگا را تعویض نمود و بدین ترتیب بایستی در انتخاب نوع کوپلینگ دقت داشت. با انتخاب کوپلینگ مناسب، می توان در مدت زمان کوتاهی، سرعت عملکرد پمپ ها را دو چندان نمود. جهت خرید کوپلینگ امگا در سایزهای متفاوت می توانید با شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید.

شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()