کوپلینگ روتکس یکی از کاربردی ترین قطعاتی است که می توان از مزایای آن در فرآیند ساخت تجهیزات مکانیکی استفاده نمود. طراحی کوپلینگ Rotex به نحوی است که می توان از آن برای جلوگیری از انتقال ضربات به محور اصلی تجهیزات مکانیکی استفاده نمود. در همین راستا، تولید کنندگان قطعات کوپلینگ روتکس از مواد پلی اورتان برای ساخت بخشی از این قطعه استفاده می نمایند. با توجه به مطالب مذکور،  فروش کوپلینگ Rotex  در دسته بندی کوپلینگ های لاستیکی انجام می پذیرد. قابلیت استفاده از این نوع کوپلینگ در محدوده دمایی -50 الی +120 درجه سانتی گراد متناسب با محیط های سردسیر و گرمسیر فراهم می باشد. امکان به کارگیری کوپلینگ روتکس در محیط های اسیدی و روغنی همچون نفت و آب شور دریا فراهم می باشد. شرکت کیهان افزار زاگرس به عنوان یکی از تأمین کنندگان قطعات کوپلینگ در بازار، توانسته اند در لیست محصولات، موفق به فروش کوپلینگ روتکس در سایزهای متفاوت گردند.

مزایای خرید کوپلینگ  Rotex آلومینیومی

در نتیجه متناسب با سیستم و تجهیزات صنعتی که خواستار به کارگیری قطعات کوپلینگ هستید، به سهولت می توانید کوپلینگ Rotex را با ابعاد مناسب خریداری نمائید.

توسط برخی از مراکز عرضۀ قطعات کوپلینگ، امکان  خرید کوپلینگ روتکس با جنس های آلومینیوم، چدنی و فولادی برای عموم مشتریان فراهم می باشد. لازم به ذکر است که کوپلینگ های Rotex از نظر نوع عملکرد همچون دیگر انواع قطعات کوپلینگ می باشد.

البته متناسب با فضایی که قصد استفاده از این نوع کوپلینگ می باشد، می توان مناسب ترین جنس کوپلینگ روتکس را خریداری نمود. به عنوان مثال از مزایای کوپلینگ روتکس آلومینیومی در ساخت دستگاه های تراش CNC که دارای تلرانس اندکی هستند، استفاده می نمایند. به عبارتی این قطعه فرآیند رفت و برگشت را به محل اولیۀ خود، با حداقل ضریب خطا انجام می دهد. فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید کوپلینگ روتکس وجود دارد که می توانید با کارشناسان ما در شرکت کیهان افزار زاگرس مشورت نمائید.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()