طرح توجیهی یکی از اقدامات پیشگیرانه در راستای دستیابی به موفقیت در اجرای پروژه های کوچک و بزرگ می باشد. همانطور که می دانید جهت انجام یک پروژه، نیاز به سرمایه گذاری است. قطعاً توسط یک سری حامی، یک عملیان طرح ریزی و آغاز می گردد. با توجه به گستردگی حجم پروژه های در حال اجرا و یا به اتمام رسیده، بسیاری از افراد نتوانسته اند به موفقیت مورد انتظار دست پیدا کنند و این چنین متحمل به خسارت های سنگین گردند. با پیشرفت تکنولوژی و ارائه پیشنهادات جدید از سوی برخی از مهندسین، می توان از راه اندازی پروژه های ناموفق جلوگیری نمود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا در طول سال ها فعالیت و ممارست در زمینۀ بیزینس، توانسته اند موفق به نگارش گزارشات انواع طرح توجیهی در حرفه های متفاوت گردند.

سفارش طرح توجیهی اختصاصی

این چنین افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار جدید و یا ادامۀ فعالیت خود را در حرفۀ خود دارند، می توانند از نتایج آمارهای بدست آمده در طرح توجیهی، نسبت به آینده سرمایه گذاری که دارند، مطلع گردند. با مشاهدۀ نتایج طرح توجیهی کسب و کار، می توانید شناخت اولیه نسبت به بازار تقاضا پیدا کنید. ضمن آنکه دسترسی به آمارهای مالی برای محاسبات هزینه ها، سود کلی، سود خالص، مدت زمان اجرای پروژه، میزان تقاضا و ... پیدا می کنید.

بدون شک، رعایت اصول نگارش و همچنین حفظ انسجام و نظم در طبقه بندی موضوعات، از جمله موارد مهمی هستند که می توانند راهنمای خوبی برای تصمیم گیری جهت راه اندازی یک پروژه محسوب گردند. در صورت تمایل به دریافت طرح توجیهی با موضوع کسب و کار اختصاصی، می توانید با مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ موفق به عنوان پشتیبان سرمایه گذاری حرفه ای، تلاش نموده اند با ارائه گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی مونتاژ  سیستم های حفاظتی و الکترونیکی ، به نوعی از راه اندازی پروژه های ناموفق و صرف هزینه های هنگفت جلوگیری نمایند.

مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع (مطصا)

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 87
نمایش همه
علاقه مندی ها ()