لاستیک پراید در سایز و برندهای متفاوت قابل خرید می باشد. در سطح بازار امکان انتخاب لاستیک مناسب برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. شاخص های متعددی در خرید لاستیک پراید تأثیر می گذارند که شما می توانید متناسب با مدل اتومبیل، بهترین انتخاب را داشته باشید. در حال حاضر بیشتر سهم بازار متعلق به لاستیک های رادیال می باشد. بدین ترتیب اگر تمایل به خرید تایر آفرود دارید، می توانید انتخاب و خرید لاستیک پراید بایاس را داشته باشید. یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در انتخاب لاستیک پراید، مد نظر قرار دادن شاخص سرعت و بار مجاز می باشد. فروشگاه چرخ و یدک با آگاهی داشتن نسبت به موضوعات مذکور، اقدام به تأمین مدل های متفاوتی از لاستیک پراید نمایند. این چنین مبتنی بر تیپ های متفاوت پراید، راحت تر می توانید انتخاب خود را داشته باشید.

سفارش لاستیک رادیال پراید

با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، راحت تر از گذشته می توانید نسبت به خرید لاستیک های جدید برای تیپ های مختلف خودروی پراید اقدام نمائید. میزان نسبت فاق به پهنای تایر نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که در زمان خرید لاستیک پراید بایستی از سوی خریدار مورد توجه قرار گرفته شود. هر چه میزان این نسبت کوچک تر باشد، لاستیک حالت خشک تری خواهد داشت و به نوعی قابلیت های لاستیک مسابقه را دارد. البته دیواره های جانبی لاستیک های فاق کوتاه، دارای مقاومت بیشتری نسبت به دیگر تایرها می باشد و هنگام عبور با سرعت بالا، از چاله ها، هر لحظه احتمال پارگی لاستیک بیشتر می شود.

قیمت فروش لاستیک پراید نیز همچون زمان خرید لاستیک از دیگر موارد مهم و اساسی به شمار می روند که بایستی خریدار توجه کافی نسبت بدان داشته باشد. معمولاً بهترین زمان برای تعویض و خرید لاستیک پراید، در فصول متضاد است و از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. جهت مشاهدۀ سایز و برندهای متنوع لاستیک پراید می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()