با توجه به اینکه حوادث آتش سوزی هیچ وقت کسی را خبر نمی کند، همواره دارندگان کپسول های آتش نشانی بایستی به بررسی وضعیت کپسول پرداخته و پس از اطمینان نسبت به تخلیه کپسول، منقضی شدن و کم فشار شدن آن، نسبت به شارژ کپسول اقدام نمایند. در حال حاضر تمامی ساختمان ها اعم از مسکونی، تجاری، اداری و همچنین امکان عمومی و وسایل نقلیه عموی بایستی تجهیز به کپسول آتش نشانی در سایز و با محتویات متفاوت گردند. بدیهی است، امروزه میزان تقاضا برای شارژ کپسول افزایش یابد. مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران سال های متوالی است که با تأمین دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک، قادر به ارائه  خدمات شارژ کپسول با محتویات دی اکسید کربن، هیدروژن، پودر و گاز، کف، بیوورسال و ... گردند.

تخصصی ترین مرکز شارژ کپسول

این چنین متناسب با نوع کپسول آتش نشانی که در ساختمان خود دارید، می توانید پس از بررسی وضعیت آن نسبت به سرویس و شارژ کپسول اقدام نمائید. به طور کلی، کپسول های آتشنشانی به محض استفاده، بایستی نسبت به شارژ مجدد کپسول اقدام نمود و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمائید. در این صورت، مواقع لزوم جهت اطفاء حریق با اطمینان خاطر می توانید برای خاموش کردن آتش از مزایای آن بهره مند گردید.

از مزایای اقدام برای شارژ کپسول ، می توان به بررسی و سرویس کپسول آتش نشانی از نظر سلامت اشاره نمود. تخلیۀ ناقص کپسول آتش نشانی می تواند منجر به نشتی و همچنین کاهش فشار موجود در کپسول گردد. بنابراین عملکرد کپسول آتش نشانی را تحت تأثیر خود قرار می دهد. بنابراین اگر دارندۀ کپسول آتش نشانی هستید، در صورت لزوم، با اطمینان خاطر می توانید از خدمات حرفه ای مجموعه آتش گریز تهران بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر، کلیۀ  خدمات شارژ کپسول آتشنشانی را با رعایت کلیۀ نکات اصولی انجام می دهد و توانسته امکان بازدید از محل شارژ کپسول را برای مشتریان فراهم سازند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 54
نمایش همه
علاقه مندی ها ()