در حال حاضر می توانید انواع قطعات بسترن B30 را می توانید از طریق مراکز معتبر خریداری نمائید. جلو پنجره بسترن B30 از جمله لوازم یدکی بسترن محسوب می گردد که برخی از افراد خواستار خرید آن هستند. طراحی جلو پنجره به نحوی است که قابلیت حفاظت از قسمت های رادیاتور و موتور را دارد. بنابراین آسیب دیدگی این قطعه، می تواند تأثیر منفی بر روی عملکرد رادیاتور داشته باشد. بنابراین به محض آسیب دیدگی این قطعه، می توانید نسبت به خرید جلو پنجره بسترن B30 اقدام نمائید. فروشگاه نیوپارت در لیست لوازم یدکی بسترن، توانسته اند امکان خرید این قطعه را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

خرید جلو پنجره بسترن B30 اصل و ارزان

با توجه به نوع کاربری که جلو پنجره دارد، به محض آسیب دیدگی این قطعه بایستی در اولین فرصت نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمائید. محل قرارگیری جلو پنجره بسترن B30 در قسمت جلوی رادیاتور و زیر کاپوت می باشد. طراحی جلو پنجره به صورت شبکه ای و فلزی می باشد که قابلیت تبادل هوای داخل کاپوت را با بیرون را داشته باشد. بدین ترتیب، هدف از طراحی این قطعه، خنک کردن رادیاتور خودرو می باشد. ضمن آنکه تأثیر مستقیم بر روی جلوۀ ظاهری خودرو خواهد داشت.

به دلایل مختلفی ممکن است قسمتی از جلو پنجره بسترن B30 دچار آسیب دیدگی شود و این مسئله می تواند میزان آسیب دیدگی و خسارت وارده به ماشین را بیشتر نماید. بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر عرضۀ قطعات لوازم یدکی بسترن، می توانید با اطمینان خاطر، جلو پنجره بسترن اورجینال را خریداری نمائید. از جمله ویژگی های جلو پنجره بسترن B30 اورجینال می توان به داشتن انعطاف پذیری بالا، سطح صیقلی و صاف، افزایش امنیت خودرو، دوام و استحکام بالا، نصب آسان و با کیفیت بودن اشاره نمود.

جهت اطلاع از قیمت  خرید لوازم یدکی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 52
نمایش همه
علاقه مندی ها ()