این مقاله را به موضوع مهم " خرید لاستیک با کیفیت " اختصاص داده ایم چون انتخاب لاستیک جدید برای خودرو از میان محصولات متنوع موجود در بازار سخت و دشوار می باشد. بنابراین گرداوری چنین مقاله ای می تواند یک سری مطالب مهم را برای شما شفاف سازی نماید. در نتیجه راحت تر می توانید از میان محصولات موجود در بازار، انتخاب خود را انجام دهید. خرید لاستیک خودرو را می توانید از میان برندهای خارجی و ایرانی انجام دهید، تنها نکتۀ مهم و قابل تأمل در چنین موضوعی، بررسی مشخصات فنی درج شرده بر روی تایرها مطرح می شود. فروشگاه چرخ و یدک از جمله فروشندگان شناخته شده در سطح بازار به شمار می رود که توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، موفق به فروش رینگ اسپرت و لاستیک برای خودروهای سبک و سنگین در برندهای مختلف گردند.

فاکتورهای مؤثر در انتخاب و خرید لاستیک

در صورت تمایل به خرید لاستیک و رینگ اسپرت ، بایستی شاخص های مهمی منجمله حداکثر سرعت و بار مجاز، قطر رینگ، نوع ساختار لاستیک، نسبت منظر تایر، سایز لاستیک، مدل خودرو، شرایط آب و هوایی، تاریخ تولید و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر در نظر گرفته شوند. ضمن آنکه بررسی شکل ظاهری لاستیک و میزان ارتفاع آج تایر و عمق شیار و طرح گل روی لاستیک در انتخاب این محصول حائز اهمیت هستند. بنابراین موضوع خرید لاستیک خودرو و تعویض تایرهای قدیمی از اهمیت بالایی برخوردار است و نکات متعدد این چنینی بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود.

هر کدام از عوامل مذکور بر روی عملکرد اتومبیل، کنترل پذیری فرمان خودرو، کاهش لرزش اتومبیل حین حرکت و سطح چسبندگی تایر در فصول سرد و جاده های بارانی و یخبندان تأثیرگذار می باشند. به همین علت، در راستای خرید لاستیک آفرود و آنرود، مقالات متعددی گردآوری شده است. عدم توجه به چنین موضوع مهمی، می تواند در بلند مدت و همچنین کوتاه مدت، صدمات جدی به اتومبیل شما وارد کند. جهت   خرید رینگ اسپرت و لاستیک با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 49
نمایش همه
علاقه مندی ها ()