اتومبیل کیا سورنتو در ایران طرفداران بسیاری دارد و برخی از افراد مالک این نوع خودرو هستند. پس از گذشت مدت زمان چند سال از استفادۀ این خودرو، مالک اتومبیل خواستار تعویض لاستیک سورنتو می باشد چون تایرهای خودرو پس از گذشت زمان، دچار فرسایش می شوند. بنابراین اگر از جمله دارندگان خودروی سورنتو هستید، بایستی اطلاعات و دانش کافی نسبت به مسائل مرتبط به چگونگی انتخاب و خرید لاستیک سورنتو داشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که بر روی فروش لاستیک های خودرو فعالیت می کنند. پس از بررسی وضعیت بازار و تقاضای مشتریان موجود، در فهرست محصولات خود، قادر به فروش لاستیک سانتافه و لاستیک سورنتو در برندهای متفاوت می باشند.

خرید لاستیک سورنتو اورجینال

در حالت کلی، هنگام خرید لاستیک سورنتو و لاستیک سانتافه بایستی اطلاعات مکفی در خصوص مفاهیم علائم و حروف لاتین مندرج بر روی تایرهای فابریک این خودرو بدست آورید. اهمیت دادن نسبت به چنین موضوع مهمی، به شما کمک می کند که بتوانید انتخاب بهتری از میان محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید. در دسته بندی لاستیک های خودرو، ممکن است با عناوین لاستیک رادیال، لاستیک بایاس، لاستیک تمام فصل، لاستیک زمستانه، لاستیک تابستانه، لاستیک آفرود و ... رو به رو شوید. در زمان تعویض لاستیک سورنتو، بایستی شرایط محیطی، نوع جاده و تیپ خودروی سورنتو را در نظر بگیرید.

قیمت فروش لاستیک سانتافه  و لاستیک سورنتو بر اساس برند و مدل آن مشخص گردیده و همواره با بررسی وضعیت بازار و محصولات موجود، می توانید مناسب ترین لاستیک را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. از جمله برندهای با کیفیت و معتبری که می توانید انتخاب لاستیک سورنتو را از میان آنها داشته باشید، عبارتند از : لاستیک هانکوک، لاستیک میشلن، لاستیک تراینگل، لاستیک پیرلی، لاستیک دانلوپ، لاستیک البرز، لاستیک ایران تایر و ... می باشند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید دسترسی راحت تر نسبت به سایز و برندهای مختلف لاستیک سورنتو داشته باشید و در نهایت به صورت آنلاین ثبت سفارش خود را انجام دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()