لاستیک سانتافه نیز همانند تایرهای هر اتومبیل دیگری، دارای مشخصات فنی متفاوت می باشد. در واقع سایز لاستیک شامل شاخص های مهم منجمله ارقام مرتبط به پهنای تایر، نسبت منظر، ساختار تایر، قطر رینگ می شود. لازم به ذکر است که مواردی همانند شاخص حداکثر سرعت و تحمل بار مجاز، نوع خودرو و سال تولید نیز بر روی لاستیک های خودرو درج می شوند. بنابراین در زمان خرید لاستیک سانتافه  بایستی کلیۀ شاخص های مربوطه را مد نظر بگیرید. در نهایت با اطمینان خاطر، متناسب با مدل خودروی هیوندای سانتافه، می توانید بهترین انتخاب لاستیک سانتافه را از میان برندهای داخلی و خارجی داشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک بر روی فروش لاستیک خودرو تمرکز دارند و این مسئله باعث گردیده در لیست محصولات خود، اقدام به عرضۀ لاستیک هیوندا سانتافه گردند.

لاستیک سانتافه در برندهای خارجی و ایرانی

بر اساس مشخصات فنی تایرهای فابریک این خودرو، لاستیک سانتافه را می توانید با سایز مناسب منجمله 235/55R19، 235/60R18 انتخاب نمائید. در واقع این سایزها بر اساس خودروی سانتافه با رینگ های 19 و 18 انتخاب می گردد. امکان انتخاب لاستیک سانتافه از میان برندهای خارجی منجمله لاستیک پیرلی، دانلوپ، نکسن، هانکوک، کومهو، کنتیننتال، میشلن، نانکن، بریجستون، گودیر و ... وجود دارد. البته از میان برندهای ایرانی منجمله لاستیک بارز، ایران تایر، البرز، کویر تایر، یزد تایر و ... می توانید لاستیک برای اتومبیل سانتافه تهیه نمائید.

بنابراین قیمت فروش اینترنتی لاستیک سانتافه بر مبنای جنس متریال به کار رفته، برند و نوع ساختار آن تعیین می گردد. در نتیجه برای رانندگان امکان خرید لاستیک سانتافه ارزان و همچنین گران در برندهای خارجی وجود دارد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات جامع و در نهایت خرید آنلاین لاستیک سانتافه همراه با گارانتی معتبر، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر از گذشته و بدون محدودیت زمانی و مکانی، می توانید انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 57
نمایش همه
علاقه مندی ها ()