لاستیک سوزوکی را می توانید در سطح بازار خریداری نمائید. امکان انتخاب تایر برای خودروی گرند ویتارا برای شما فراهم می باشد و از میان برندهای خارجی و ایرانی، قادر به خرید لاستیک سوزوکی خواهید بود. اتومبیل سوزوکی در دسته بندی خودروهای شاسی بلند جمع و جور به شمار می رود که سال 1988 میلادی توسط کمپانی ژاپنی سوزوکی تولید و روانۀ بازار شد. 4 نسل از اتومبیل سوزوکی گرند ویتارا با سایز رینگ های متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه شد. بنابراین در زمان  خرید لاستیک سوزوکی بایستی به بررسی مدل خودرو و همچنین مشخصات مندرج بر روی تایرهای فابریک بپردازید چون نقش بسزایی در انتخاب شما خواهد داشت.

موارد مؤثر در تعیین قیمت لاستیک سوزوکی

فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از تأمین کنندگان معتبر در حوزۀ لاستیک خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین، موفق به فروش لاستیک سوزوکی با برندهای اورجینال هستند. بنابراین اگر تمایل به تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل سوزوکی ویتارا را دارید، مشورت با افراد متخصص در حوزۀ خرید و  فروش اینترنتی لاستیک ، می تواند بهترین راهنمای شما محسوب گردد. اتومبیل سوزوکی در نسخه فیس لیفت که از جمله نمونه های ابتدایی این اتومبیل به شمار می رود، دارای حجم موتور 2000 و یا 2400 سی سی می باشد و با عناوین نیمه فول و فول آپشن در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

متناسب با مدل اتومبیل، قادر به خرید لاستیک سوزوکی در برندهای لاستیک میشلن، پیرلی، هانکوک، نکسن، بریجستون، گودیر، کومهو، بارز، یوکوهاما و ... خواهید بود. در زمان انتخاب تایرهای جدید برای اتومبیل، شرایط محیطی و نوع جاده در خرید شما تأثیرگذار خواهد بود. در واقع در دسته بندی لاستیک های خودرو، سایزهای متفاوتی از لاستیک رادیال و بایاس را می توانید متناسب با فصول سرد و گرم سال خریداری نمائید. امکان خرید لاستیک زمستانی، تابستانه و تمام فصل برای اتومبیل سوزوکی وجود دارد و بایستی راننده آگاهی کافی نسبت به چنین موضوع مهمی داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی لاستیک سوزوکی و خرید آنلاین آن می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()