رینگ اسپرت از جمله انواع رینگ موجود در بازار به شمار می رود که می توانید در طرح های متنوع متناسب با رینگ خودروهای لوکس خریداری نمائید. رینگ و تایر از اجزای اصلی خودرو محسوب می گردد و نوع آنها بر روی عملکرد اتومبیل تأثیرگذار می باشد. به دلیل طراحی خاصی که رینگ های اسپرت دارند، اکثر جوانان علاقه مند به تجهیز نمودن اتومبیل خود به این نوع رینگ هستند. در اینجا به این نکتۀ مهم اشاره می نمائیم که انتخاب و تعویض رینگ های معمولی با رینگ های اسپرت، تنها به دلیل زیبایی ظاهری آن ها، یک کار اشتباه می باشد چون رینگ بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد.

فروشگاه چرخ و یدک مبتنی بر نیاز و تقاضای بازار توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش رینگ اسپرت در طرح رینگ خودروهای لوکس بی ام و، پورشه، مرسدس بنز، هیوندا و ... می باشند.

مزیت خرید رینگ اسپرت

معمولاً افرادی که علاقه مند به تیونینگ نمودن اتومبیل خود هستند، تمایل به تعویض رینگ های خودرو دارند. انتخاب رینگ اسپرت می تواند فرمان پذیری بهتری به اتومبیل دهد و به نوعی کنترل خودرو در سرعت های بالا و هنگام دور زدن و گذراندن پیچ های تیز راحت تر خواهد بود. لازم به ذکر است، در یک کلام می توان گفت : خرید رینگ اسپرت و تجهیز نمودن اتومبیل به این نوع رینگ، می تواند قدرت مانور خودرو را نسبت به حالت معمولی افزایش دهد.

با توجه به اینکه طولانی تر شدن خط ترمز می تواند یک عامل برای تصادفات جاده ای به شمار رود، استفاده از رینگ اسپرت می تواند به کاهش خط ترمز کمک کند و به نوعی قدرت کنترل اتومبیل را برای راننده بهتر می نماید. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو و شرایطی که از آن استفاده می شود، می توانید نسبت به خرید رینگ اسپرت اقدام نمایند. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش برخی از قطعات اتومبیل منجمله لاستیک خودرو، رینگ اسپرت و باتری خودرو می باشند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 64
نمایش همه
علاقه مندی ها ()