لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو شامل قطعات متعددی می باشند که قسمت های مختلف ماشین را تشکیل می دهند. جک های بالابر مخزن، شیر کنترل، جک فرمان، نقطه اتصال نوسانی، مفصل شاسی، شاسی عقب، شاسی جلو، اکسل ها، میل گاردان، ترمزها، رینگ و لاستیک، دیفرانسیل ها، کولر روغن، توربو شارژ کامل، رادیاتور، درب عقب، اجزای کابین راننده و ... برخی از انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو محسوب می گردند که نقش مهم و اساسی در عملکرد ماشین دارند. خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو را از سایت انجام دهید.

همانطور که می دانید، حتی افتادن یک پیچ در ماشین، می تواند در گذر زمان صدمات جدی به آن وارد کند. پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مراکز با سابقه در حوزۀ فروش لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو در ایران فعالیت خود را آغاز نموده اند. این چنین مالکین ماشین آلات سنگین چون انواع دامپتراک کوماتسو، می توانند با آسودگی خاطر قطعات مورد نیاز خود را تأمین نمایند.

استعلام قیمت لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو

ماشین دامپتراک که نوعی کامیون کمرشکن است، دارای درب عقب است و اپراتور به واسطۀ آن می تواند میزان بار و به نوعی ایمنی حمل بار را افزایش دهد و در نهایت بتواند تخلیه بارها را با دقت بیشتر نماید. در نتیجه سالم بودن درب عقب برای اپراتور ماشین حائز اهمیت است. هنگام آسیب دیدگی این قطعه، بایستی نسبت به تعویض و خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اقدام نمائید. بستر کامیون مفصلی قابلیت نگهداری مواد قابل حمل توسط دامپتراک را دارد.

بنابراین بایستی نسبت به سالم بودن کلیۀ قطعات مرتبط اطمینان حاصل نمائید، تا باعث آسیب دیدگی لوازم یدکی اصلی دامپتراک کوماتسو نگردید. قطعاتی که در ساخت ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است و هر کدام از آنها دارای وظیفۀ خاص می باشند. بررسی عملکرد قسمت های مختلف دامپتراک برای مالک حائز اهمیت است. بدیهی است، قیمت  فروش قطعات دامپتراک کوماتسو بر اساس مشخصات فنی قطعات تعیین می گردد که می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی استعلام نمائید.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 34
نمایش همه
علاقه مندی ها ()