لوازم یدکی بسترن اجزای اصلی خودرو را تشکیل می دهند. در نتیجه حفظ و نگهداری از کلیۀ قطعات خودرو برای راننده حائز اهمیت می باشد. با توجه به ساختار مکانیکی که تیپ های مختلف اتومبیل دارند، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند باعث آسیب دیدگی برخی از قطعات بسترن گردد. در این صورت بایستی اتومبیل توسط مکانیک های مجرب و متخصص مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود. در نهایت تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی بسترن بایستی صورت بپذیرد. جهت خرید قطعات بسترن بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمایند که لوازم یدکی قطعات خودروهای چینی را عرضه می کنند. فروشگاه نیوپارت همواره تلاش دارند شرایط مناسبی را برای فروش لوازم یدکی بسترن اورجینال فراهم آورند.

استعلام لیست قیمت لوازم یدکی بسترن

با توجه به ساختار مکانیکی که خودروهای مختلف دارند، عواملی همچون فرسودگی، تصادفات و شرایط محیطی باعث آسیب دیدگی برخی از انواع لوازم یدکی بسترن می شوند که نیاز به بررسی و تعمیر دارد. فروش لوازم یدکی بسترن منطبق بر مدل و تیپ خودرو و همچنین جایگاه قرارگیری قطعات در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. به طور کلی، هنگام خرید قطعات بسترن بایستی از اصل بودن لوازم یدکی اطمینان حاصل نمائید چون بکارگیری قطعات فیک می تواند به دیگر قطعه های موجود در ماشین صدمات جدی وارد کند.

بسیاری از انواع قطعات بسترن عبارتند از : انواع چراغ، مه شکن، شبرنگ، پمپ ترمز، بلبرینگ کلاچ پمپی، وایر شمع، ترموستات، رادیاتور آب، میل موجگیر، کمک فنر، یاتاق ثابت و متحرک، واشر درب سوپاپ، رینگ، شلگیر، درب ها، قطعات جلوبندی و تعلیق، پروانه فن، روغن موتور، روغن گیربکس و ... می باشند. هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص در طراحی ساختار مکانیکی اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بنابراین توصیۀ اکید بر این داریم که جهت خرید لوازم یدکی بسترن اصل به مراکز معتبر مراجعه نمائید. جهت اطلاع از قیمت روز قطعات بسترن B30 می توانید با کادر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

  فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 33
نمایش همه
علاقه مندی ها ()