ریموت کنترل SAGA یکی دیگر از اقلام ضروری برای استفاده راحت از دستگاه های جرثقیل محسوب می گردد. اگر به دنبال خرید ریموت کنترل ساگا هستید، بایستی اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی دستگاه داشته باشید تا آگاهی کافی نسبت به تطابق آن با جرثقیل کسب نمائید. صنایع مختلف خرید ریموت کنترل SAGA  را برای هدایت ایمن جرثقیل انجام می دهند. در نتیجه متناسب با مدل های متفاوت جرثقیل موجود در بازار، بایستی به طور دقیق از نحوۀ تنظیمات و کنترل جرثقیل در محیط مورد نظر اطمینان حاصل نمائید. گروه تجهیزات افرا به عنوان یکی از فروشندگان تجهیزات صنعتی، توانسته اند امکان خرید ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا را برای عموم مشتریان فراهم سازند. در این صورت با آسودگی خاطر می توانند فعالیت های مرتبط به حمل و بارگیری کالاهای سنگین را بدون خطرات جدی انجام دهند.

خرید مناسب ترین ریموت کنترل ساگا

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA امکان هدایت کردن راحت کالاها را برای اپراتور ماشین فراهم می سازد. بنابراین مالکین دستگاه های جرثقیل جهت هدایت آسان آن به قسمت های مختلف حین بارگیری، می توانید از مزایای ریموت کنترل ساگا بهره مند گردید. این نوع دستگاه ها تجهیز به دکمه و کلیدهای فرمان هستند که امکان هدایت آسان دستگاه را برای اپراتور دستگاه تسهیل می نماید. بنابراین صنعت گرانی نظیر صنعت خودروسازی، بنادر بارگیری، کارخانجات، ساخت و ساز، معادن، تولید کنندگان فولاد و آهن نیاز به استفاده از جرثقیل در مدل های متنوع سقفی، تاورکرین، بازویی، دروازه ای یا حتی بالابر دارند.

بدین وسیله با  خرید ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  ، اپراتورهای دستگاه راحت تر می توانند کنترل و هدایت ماشین را برای جابجایی و حرکت ایمن و بدون آسیب دیدگی انجام دهند. به طور کلی هنگام خرید ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا بایستی میزان برد دستگاه را در موقعیت های نویز دار در نظر بگیرید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با گروه تجهیزات افرا تماس حاصل فرمائید.

گروه تجهیزات افرا

آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی شمال به جنوب - بعد از پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان نیک زارع - کوچه خانبابایی شرقی - پلاک 8 - واحد 38

تلفن ثابت: 02144894881

تلفن همراه: 09223825760

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 38
نمایش همه
علاقه مندی ها ()