لودر یکی از ماشین های اصلی در اجرای پروژه های عمرانی محسوب می گردد که شکل ظاهری آن مشابه تراکتور است. از ماشین آلات لودر ولوو برای انجام کارهای ساختمانی و حمل مقدار قابل توجهی نخاله های ساختمانی، خاک و غیره به داخل کامیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدیهی است، حفظ و نگهداری لوازم یدکی لودر ولوو در برابر آسیب دیدگی و نقص فنی ضرورت دارد. با توجه به اینکه جابجایی و خاکبرداری یک کار زمانبر است، بکارگیری لودر می تواند انجام چنین فعالیتی را تسریع نماید. در مواقع لزوم بایستی هر چه سریع تر نسبت به تعویض و خرید لوازم یدکی لودر ولوو  اقدام نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد لودر در اجرای پروژه های عمرانی خواهد داشت.

خرید لوازم یدکی لودر ولوو با ضمانت کیفیت و قیمت

پارت یدک راهسازی بر روی واردات و عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین تمرکز دارند و در همین راستا توانسته اند فروش لوازم یدکی لودر ولوو را در لیست محصولات خود به مشتریان عرضه نمایند. هم اکنون از لودرهای ولوو برای خاکبرداری، بارگیری ماشین های حمل بار، بلند کردن بار و انتقال آنها، تمیز کردن سطح زمین و ... استفاده می نمایند. عوامل متعددی می تواند باعث آسیب دیدگی و نقص فنی قسمت های مختلف لودر گردد. در نتیجه بایستی اولین فرصت را برای تعمیرات و جایگزینی لوازم یدکی لودر ولوو که خراب شده اند، اختصاص دهید.

به دلیل تنوع قطعاتی که در طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند، قیمت لوازم یدکی لودر ولوو به نوع قطعه، مدل لودر و همچنین برند شرکت تولید کنندۀ قطعات وابسته می باشد. البته بر اساس وارداتی بودن قطعات لودر ولوو در ایران، با نوسان نرخ ارز قیمت چنین قطعاتی ممکن است تغییر و نوسان داشته باشد. مجموعۀ پارت یدک راهسازی با سرمایه گذاری مناسب توانسته اند امکان خرید قطعات لودر ولوو ، کوماتسو، هیوندا و ... را برای عموم مشتریان فراهم سازند.

پارت یدک راهسازی 

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()