لوازم یدکی غلطک کوماتسو شامل قطعات متعددی است، که هر کدام از آنها دارای وظیفه خاص می باشند. کمپانی کوماتسو در طول سال ها فعالیت توانسته اند موفق به ساخت انواع غلطک در ابعاد و مدل متفاوت گردند. این چنین از قابلیت های آنها برای مصارف گوناگون همچون افزایش چسبندگی زمین، مسطح نمودن خاک، فشرده سازی خاک و ... استفاده می نمایند. به طور کلی، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند باعث آسیب دیدگی برخی از انواع قطعات غلطک کوماتسو گردد. در این صورت رانندۀ ماشین بایستی با مراجعه به تعمیرگاه، اقدام به تعمیر تخصصی ماشین نماید. در این حین، ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی غلطک کوماتسو در بازار ایران داشته باشید که می توانید به فروشگاه پارت یدک راهسازی مراجعه نمائید.

خرید لوازم یدکی غطک کوماتسو با قیمت مناسب

شرکت کوماتسو متناسب با نوع فعالیت حرفه ای که در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین انجام می دهند، ماشین غلطک را در مدل های متفاوت تولید و روانۀ بازار جهانی نموده اند تا این چنین بتوانند میزان کاربری این ماشین را بیشتر نمایند. اگر در صدد برای  خرید قطعات غلطک کوماتسو اصل هستید، بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید چون متأسفانه در سطح بازار شاهد عرضۀ قطعات فیک هستیم. همانطور که می دانید، قطعات فیک دارای طول عمر کمتری هستند و به همین دلیل بایستی از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید.

بر اساس تنوع مدل های ماشین غلطک در سطح بازار، بایستی مشخصات فنی قطعات آسیب دیدۀ فابریک را مد نظر قرار دهید و از فروشگاه های معتبر، لوازم یدکی غلطک کوماتسو اورجینال را تهیه نمائید. ماشین غلطک متشکل از یک درام فولادی در قسمت جلوی ماشین و دو درام فولادی در بخش عقب می باشد. بخش های فولادی، گاهی اوقات بر روی غلطک های درام دو گانه سوز نصب می شوند. بدین ترتیب عملکرد یک غلطک بر روی اجرای پروژه های عمرانی تأثیرگذار می باشد. هم اکنون جهت تأمین انواع لوازم یدکی غلطک کوماتسو اصل در داخل کشور می توانید از طریق کادر فروش ما در مجموعۀ پارت یدک راهسازی موجود بودن آنها را استعلام نمائید و سپس سفارش دهید.

پارت یدک راهسازی 

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()