از آنجایی که عوامل متعددی باعث از بین رفتن لایۀ خارجی لاستیک خودرو می شود، هر چند سال یکبار بایستی نسبت به تعویض لاستیک تیوولی اقدام نمود. همواره بایستی به این نکتۀ مهم و اساسی توجه داشته باشید که نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین می بایست هنگام خرید لاستیک تیوولی و هر اتومبیل دیگری، مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو و همچنین شرایط محیطی که قصد رانندگی کردن را دارید، در نظر بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از مراکز معتبر در زمینۀ واردات و فروش لاستیک خودرو در ایران فعالیت خود را آغاز نموده اند و مقتضی بر نیاز بازار توانسته اند در لیست محصولات خود، در برندهای خارجی امکان خرید لاستیک تیوولی و سایر خودروهای وارداتی و داخلی را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

خرید مناسب ترین لاستیک تیوولی

همانطور که می دانید، انتخاب لاستیک خودرو بر اساس مشخصات فنی تایرهای فابریک اتومبیل صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با سایز رینگ، قدرت موتور و وزن خودرو خواهد داشت. جهت خرید لاستیک تیوولی، مد نظر قرار دادن موارد ذیل می تواند در انتخاب شما مفید واقع گردد :

  • قابلیت انطباق با سطح جاده : لاستیک تیوولی باید قابلیت انطباق با سطح جاده را داشته باشد تا رانندگی راحت‌تر و امن‌تر باشد.
  • قابلیت انعطاف پذیر : لاستیک تیوولی باید انعطاف پذیر باشد تا بتواند به راحتی در منحنی‌ها و تغییرات سرعت حرکت کنید.
  • قابلیت جذب گرانش : لاستیک تیوولی باید قابلیت جذب گرانش را داشته باشد تا در زمان ترمز کردن و تغییر سرعت به صورت مناسب عمل کند.

لازم به ذکر است که مناسب ترین لاستیک تیوولی بستگی به نوع رانندگی و شرایط استفاده از اتومبیل دارد. هم اکنون جهت مشاهدۀ مشخصات فنی و خرید لاستیک تیوولی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و به صورت آنلاین لاستیک خریداری نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 36
نمایش همه
علاقه مندی ها ()