لاستیک توسان توسط افرادی که مالک تیپ های متفاوتی از اتومبیل هیوندا توسان هستند، خریداری می شود. عوامل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا افراد در پی تعویض تایرهای خودرو باشند و این مسئله موجب گردآوری این مقالۀ کوتاه در چنین وب سایتی می گردد. شرایط محیطی نامناسب، تصادفات و فرسایش بیش از اندازه سطح تایر موارد مهمی هستند که باعث تعویض لاستیک توسان می گردد. در این هنگام بایستی با مد نظر قرار دادن مشخصات فنی تایرهای فابریک توسان و همچنین شرایط منطقه ای که قصد رانندگی کردن در آن را دارید، اقدام به  خرید لاستیک توسان نمائید. فروشگاه چرخ و یدک متناسب با نوع فعالیتی که در عرصۀ لاستیک خودرو انجام می دهند، موفق به فروش لاستیک توسان متناسب با تیپ های مختلف آن می باشند.

خرید لاستیک توسان بر اساس عملکرد فنی خودرو

همواره در انتخاب نوع لاستیک، مشخصات فنی خودرو ملاک اول در نظر گرفته می شود چون نقش اساسی بر روی دوام و ماندگاری تایر خواهد داشت. در صورت عدم توجه به موضوعات مهم این چنینی، ممکن است عمر تایر کاهش یابد و دور از انتظار منجربه پنچری لاستیک توسان گردد. از دیگر عوامل مهمی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، مد نظر قرار دادن شرایط محیطی است که راننده هنگام خرید لاستیک توسان بایستی لحاظ نماید چون تأثیر مستقیم بر روی میزان چسبندگی تایرها بر روی سطح جاده خیس و لغزنده خواهد داشت.

در حال حاضر امکان خرید لاستیک توسان در برندهای معتبری چون لاستیک پیرلی، نکسن، نانکن، دانلوپ، میشلن، تراینگل و ... وجود دارد. بدین وسیله متناسب با مدل خودرو می توانید مناسب ترین لاستیک توسان را خریداری نمائید. قیمت  فروش لاستیک توسان بر پایۀ برند، سایز، سال تولید و سایر مشخصات فنی آن تعیین می گردد. بدین ترتیب، متناسب با نیازی که دارید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام به خرید لاستیک توسان از میان برندهای خارجی و داخلی نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()