لاستیک سراتو را می توان در سایزهای مشخصی چون 195/65R 15، 205/55R 16 و 215/45R 17 خریداری نمود. سایز لاستیک خودرو متشکل از مقادیر مشخص پهنا ( بر حسب میلیمتر )، ارتفاع فاق لاستیک ( برحسب میلیمتر ) و قطر رینگ ( بر حسب اینچ ) می باشند. بنابراین متناسب با تیپ اتومبیل سراتو می توانید مناسب ترین سایز لاستیک سراتو را از میان برندهای خارجی و ایرانی خریداری نمائید. از دیگر موارد مهمی که بایستی هنگام خرید لاستیک سراتو و هر اتومبیل دیگری مد نظر قرار دهید، نوع ساختار تایر و سازگاری آن نسبت به شرایط آب و هوایی منطقه ای که قصد رانندگی کردن در آن را دارید، صورت می پذیرد. فروشگاه چرخ و یدک به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان، امکان خرید لاستیک سراتو را از میان محصولات موجود در فروشگاه فراهم آورند.

پارامترهای مهم در خرید لاستیک سراتو

با توجه به اینکه لاستیک جزء مهمترین قطعات اصلی خودرو محسوب می گردد. توجه زیادی بایستی نسبت به انتخاب لاستیک سراتو و برای هر اتومبیل دیگری داشته باشید. در حال حاضر عموم رانندگان متناسب با رانندگی در سطح شهر، خواستار خرید لاستیک های رادیال هستند. لیکن جهت سفر در جاده های ناهموار و خاکی، انتخاب لاستیک سراتو را می توانید از میان تایرهای بایاس یا تیوبلس انجام دهید چون از استحکام بالا برخوردار بوده و به دلیل داشته طرح گل با شیارهای عمیق، امکان پراکنده کردن گِل و لای را از سطح جاده فراهم می آورد.

بر اساس مطالب مذکور، قیمت لاستیک سراتو بر پایۀ جنس، نوع ساختار، سال تولید، برند و سایر مشخصات فنی تایر تعیین می گردد. بنابراین پس از کسب اطلاعات مکفی در زمینۀ مشخصات فنی انواع لاستیک خودرو در سطح بازار، به سهولت قادر به خرید لاستیک سراتو از میان مدل های تمام فصل، زمستانه و یا تابستانه خواهید بود. از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، بدون دغدغه می توانید اقدام به  فروش اینترنتی لاستیک و لاستیک سراتو نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 33
نمایش همه
علاقه مندی ها ()