ریموت کنترل جرثقیل یکی دیگر از دستگاه های کاربردی است که در صنایع مختلف می توان ملاحظه نمود. با توجه به اهمیت کاربردی که این دستگاه دارد، در این پست کوتاه قصد داریم تا به معرفی انواع ریموت جرثقیل بپردازیم. بنابراین پس از اتمام مقاله، یک سری اطلاعات اولیه نسبت به نکات مهم در خرید ریموت کنترل جرثقیل کسب خواهید نمود. دستگاه ریموت جرثقیل دارای اجزای اصلی همچون دسته و صفحه نمایشگر می باشد که امکان مشاهدۀ وزن بار، سرعت جابجایی و همچنین ارتفاع بلند کردن آن را برای اپراتور فراهم می آورد. گروه تجهیزات افرا یکی دیگر از فروشندگان مطرحی است که در زمینۀ واردات و فروش ریموت کنترل جرثقیل و سایر قطعات جانبی فعالیت می کنند.

کاربرد انواع ریموت جرثقیل

با توجه به اینکه ریموت جرثقیل، یک دستگاه الکترونیکی محسوب می گردد، قابلیت کنترل و هدایت جرثقیل را از راه دور برای راننده ماشین فراهم می آورد. تولید و فروش ریموت کنترل جرثقیل در مدل های متنوع صورت می پذیرد که در ادامۀ پست بیشتر به معرفی آنها می پردازیم :

ریموت جرثقیل ساده : این نوع ریموت جرثقیل مجهز به یک دکمه ساده است که امکان هدایت جرثقیل را برای اپراتور راحت می کند.

ریموت کنترل جرثقیل دیجیتالی : امروزه این نوع ریموت کنترل جرثقیل بیشتر به فروش می رسد چون تجهیز به صفحه نمایشگر دیجیتالی است.

ریموت کنترل جرثقیل دارای سیستم هوشمند : این مدل ریموت کنترل جرثقیل دارای سیستم هوشمند است که میزان دقت جابجایی بار را بیشتر می نماید.

ریموت کنترل جرثقیل با قابلیت برنامه ریزی : هدف از طراحی این نوع ریموت، تعریف دقیق از نوع حرکات برای جابجایی بارها توسط ریموت جرثقیل می باشد.

ریموت کنترل با قابلیت دسترسی از راه دور : بدیهی است، این نوع ریموت نیز امکان ارتباط از راه دور در محیط های بزرگ و دوردست را فراهم می آورد.

هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. در نتیجه جهت دریافت مشاورۀ تخصصی و در نهایت  خرید ریموت جرثقیل می توانید با گروه تجهیزات افرا تماس بگیرید.

گروه تجهیزات افرا

آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی شمال به جنوب - بعد از پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان نیک زارع - کوچه خانبابایی شرقی - پلاک 8 - واحد 38

تلفن ثابت: 02144894881

تلفن همراه: 09223825760

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()