در صورت لزوم به خرید لاستیک بایستی نکات متعددی را مد نظر قرار دهید چون بر خلاف تصور برخی از افراد، انتخاب تایر جدید برای اتومبیل نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارد. در واقع فاکتورهایی همچون مدل خودرو، شرایط محیطی و قیمت در  خرید لاستیک با کیفیت تأثیرگذار هستند. فروشگاه چرخ و یدک مبتنی بر نیاز بازار، توانسته اند موفق به فروش لاستیک های داخلی و وارداتی اصل گردند.

مهمترین مشخصه ها در خرید لاستیک

برای خرید لاستیک باکیفیت، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید :

  • مشخصات و سایز : ابتدا باید مشخصات و سایز لاستیک مورد نیاز خودرو خود را بدانید و سپس به دنبال لاستیک‌هایی با همین مشخصات بگردید.
  • برند معتبر : انتخاب لاستیک از برندهای معتبر و معروف می‌تواند اطمینان بیشتری به شما بدهد. برندهایی مانند میشلین، کونتیننتال، بریجستون و گودییر از جمله برندهای معتبر هستند.
  • ارزیابی نقدی : قبل از خرید لاستیک، نظرات سایر مشتریان در مورد لاستیک‌های مختلف بررسی شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • تاریخ تولید : تاریخ تولید لاستیک نشان‌دهنده عمر آن است. بهتر است لاستیک‌های جدید تر را انتخاب کنید.
  • ویژگی‌های فنی : به ویژگی‌های فنی لاستیک مانند عمق سایپه، مقاومت به سایش، عملکرد در شرایط مختلف و قابلیت ترمز توجه کنید.
  • قیمت و کیفیت : قیمت یک لاستیک معمولاً با کیفیت آن مرتبط است. اما بهتر است پیش از خرید لاستیک، قیمت‌ها را مقایسه کرده و به تعادل بین قیمت و کیفیت توجه داشته باشید.
  • گارانتی : اطمینان حاصل کنید که لاستیک‌های خریداری شده دارای گارانتی مناسب هستند تا در صورت وقوع هر گونه مشکل، بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

با رعایت این نکات، مطمئناً می‌توانید اقدام به خرید  انواع لاستیک استاندارد و با کیفیت نمائید چون عدم توجه به چنین نکاتی می تواند فرمان پذیری تومبیل شما را تأثیر خود قرار دهد.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()