لاستیک پراید از جمله تایرهای رایج در بازار محسوب می گردد که امکان خرید آن از طریق اکثر مراکز فروش لاستیک فراهم می باشد. خودروی پراید در تیپ های متفاوت توسط شرکت سایپا تولید می شوند. به دلیل رایج بودن کاربرد این خودرو در سطح بازار ایران، به سهولت قادر به خرید لاستیک پراید  خواهید بود. اتومبیل پراید در مدل های مختلف منجمله پراید 131، 132، 111، 141، 151 و ... ساخته می شوند. در نتیجه هنگام انتخاب سایز لاستیک پراید بایستی توجه نسبت به مشخصات فنی و سایز رینگ خودرو داشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک از ابتدا، فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ فروش لاستیک خودرو آغاز نموده است و بدین وسیله متناسب با مدل های رایج اتومبیل در داخل کشور، توانسته اند امکان خرید مناسب ترین سایز لاستیک پراید را برای متقاضیان فراهم سازند.

شاخص مهم در خرید لاستیک پراید

به طور کلی بایستی هنگام تعویض لاستیک های قدیمی و خرید تایر جدید برای اتومبیلتان، علاوه بر موارد مذکور، شرایط محیطی و نوع جاده در نظر گرفته شوند. متناسب با وضعیت جاده های آسفالت و یا خاکی بایستی در انتخاب مدل لاستیک پراید توجه شود. برای مثال انتخاب لاستیک رادیال برای تردد در سطح جاده های شهری بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود چون در بهبود عملکرد خودرو تأثیرگذار است. بنابراین با موجود تنوع مدل و سایز لاستیک خودرو در بازار، در صورت عدم آگاهی و شناخت نسبت به ویژگی های لاستیک پراید استاندارد، می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

چنین مجموعه هایی به دلیل شناخت کافی نسبت به انواع مدل و برند لاستیک خودرو، راحت تر می توانند متناسب با نیاز اتومبیلتان، بهترین سایز و مدل لاستیک پراید را به شما پیشنهاد دهند. بر اساس مطالب مذکور، قیمت خرید لاستیک  پراید به برند، متریال به کار رفته، نوع ساختار و سایر مشخصات فنی تایر وابسته می باشد. در صورت تمایل به خرید آنلاین لاستیک پراید می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()