لاستیک کمری را می توانید در سایزهایی منطبق بر تایرهای فابریک تیپ های مختلف تویوتا کمری خریداری نمائید که عبارتند از سایزهای 215/60 R 16، 215/55 R 17 و ... می باشند. همواره به رانندگان پیشنهاد می شود علاوه بر مد نظر قرار دادن سایز فابریک خودرو، شرایطی که قصد استفاده از اتومبیل خود را دارید نیز در نظر بگیرید چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت رانندگی خواهد داشت. از آنجایی که لاستیک ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد، بدیهی است که انتخاب لاستیک کمری و هر اتومبیل دیگری برای راننده حائز اهمیت باشد. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که بر روی فروش لاستیک مانند فروش لاستیک کمری  متمرکز می باشند و توانسته اند با بررسی فراوان موفق به عرضۀ برندهای معتبری چون لاستیک پیرلی، لاستیک میشلن، لاستیک تراینگل، لاستیک دانلوپ، لاستیک کومهو، هانکوک و ... همراه با گارانتی معتبر گردند.

خرید لاستیک کمری بر اساس تایرهای فابریک

هم اکنون انتخاب  انواع لاستیک کمری را می توانید از طریق فروشگاه ما انجام دهید چون انواع لاستیک خودروهای خارجی را تـأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند. برخی از تیپ های اتومبیل تویوتا کمری عبارتند از : LE، SE، GLX هیبریدی، XLE هیبریدی و ... می باشند. در نتیجه دارای سایز لاستیک اختصاصی هستند. بنابراین پیش از خرید لاستیک کمری، توجه لازم نسبت به چنین موضوع مهمی داشته باشید. نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی شما در جاده های هموار شهری و ناهموار خاکی خواهد داشت. بنابراین با افزایش سطح آگاهی خود نسبت به مفاهیم علائم مندرج بر روی تایر، می توانید بهترین لاستیک کمری را از میان تایرهای زمستانه، تابستانه، تمام فصل، رادیال، ران فلت، بایاس و ... خریداری نمائید. با توجه به مطالبی که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، به سهولت می توانید متناسب با نوع کاربری اتومبیلتان، نسبت به خرید لاستیک کمری استاندارد از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()