سؤالات متعددی در خصوص چگونگی انتخاب لاستیک سوناتا مناسب از سوی رانندگان این اتومبیل هیوندای مطرح می شود. در همین راستا، کارشناسان فروش ما در فروشگاه چرخ و یدک توانسته اند مطالب جالب و مفیدی را جمع آوری نمایند که راهنمای خوبی برای خرید لاستیک سوناتا  محسوب گردد. بهترین سایز لاستیک سوناتا، تایری است که تطابق لازم با مشخصات فنی اتومبیل داشته باشد. ضمن آنکه با مد نظر قرار دادن شرایط محیطی و نوع جاده ای که قصد رانندگی کردن بر روی آن را دارید، می توانید بهترین نوع لاستیک سوناتا را از میان تایرهای تمام فصل، زمستانه و تابستانه خریداری نمائید.

خرید مناسب ترین لاستیک سوناتا

البته طبقه بندی لاستیک های خودرو را می توانید از نظر نوع ساختار در مدل های لاستیک رادیال و بایاس در سطح بازار مشاهده نمائید. معمولاً خرید لاستیک سوناتا از میان تایرهای رادیال است چون از عملکرد بالا و فرمان پذیری خوب برخوردار می باشد. خرید لاستیک سوناتا باید بر اساس چند شرط مهم انجام شود :

  • اندازه و نوع : ابتدا باید مطمئن شوید که اندازه و نوع لاستیکی که می‌خرید، با سوناتای شما سازگار است. این اطلاعات را می‌توانید در دفترچه راهنمای خودرو یا آنلاین پیدا کنید.
  • کیفیت : بهتر است لاستیک‌های با کیفیت و معتبر را انتخاب کنید تا از عمر طولانی‌تر و عملکرد بهتری برخوردار باشند.
  • قیمت : قیمت لاستیک سوناتا نیز بسیار مهم است. بهتر است قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کرده و بهترین گزینه را بر اساس کیفیت جنس لاستیک انتخاب نمائید.
  • شرایط جاده‌ای : اگر در منطقه‌ای با آب و هوای بارانی یا برفی زندگی می‌کنید، لازم است لاستیک‌ سوناتا، مناسب برای همان شرایط جوی خاص باشد.
  • تعویض اصولی : نهایتاً، لاستیک‌های سوناتا که جدید خریداری شده‌اند، باید به درستی تعویض شوند تا از ایمنی و عملکرد صحیح خودرو اطمینان حاصل گردد.

    فروشگاه چرخ و یدک 

    شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

    فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

    فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

    ایمیل : info@charkhoyadak.com

    خط   ویژه دفتر: 34804-021   

     021-33444002   021-33444003 

    021-33569862   021-33569328

    تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()