لوازم یدکی گریدر هپکو شامل انواع قطعات ریز و درشت می شوند که دارای وظیفۀ خاص در درون چنین ماشین سنگینی هستند. اگر به عنوان یکی از مالکین ماشین آلات سنگین هپکو در اجرای پروژه های مختلف فعالیت خود را راه اندازی نموده اید  ، به سهولت می توانید در سطح بازار  ، از طریق مراکز معتبری  همچون فروشگاه سرویس قطعه با اطمینان خاطر نسبت به  خرید لوازم یدکی گریدر هپکو اصل اقدام نمائید. در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به معرفی برخی از انواع قطعات گریدرهای سبک و سنگین هپکو می پردازیم.

دسته بندی های اصلی لوازم یدکی گریدر هپکو

گریدرهای هپکو چند منظوره هستند و از آنها می توان در پروژه های مختلف منجمله برف روبی، حفر کردن جوی آب، راهسازی، شیب سازی و ... استفاده نمود. برخی از انواع دسته بندی لوازم یدکی گریدر هپکو شامل موارد زیر می شوند :

  • لوازم یدکی بدنه : قطعات بدنه به عنوان بخش اصلی محسوب می گردند که شامل انواع لوازم یدکی گریدر هپکو همچون موتور، کابین و قسمت های نگه دارنده تیغه می شوند.
  • قطعات تیغه : تیغه از مهمترین قطعات گریدر هپکو به شمار می رود که صاف بودن لبه ای تیغه نقش بسزایی در کیفیت و عملکرد آن در اجرای پروژه های مختلف خواهد داشت. تیغه های گریدر از نظر لبه های مستقیم، منحنی، ارتفاع و ضخامت در مدل های متفاوت به فروش می رسند و مورد استفاده در ماشین گریدر قرار گرفته می شوند.
  • لوازم یدکی چرخ گریدر : با توجه به اینکه ماشین آلات تنها با استفاده از چرخ ها، قابلیت ارتباط با سطح جاده را دارند، حفظ و نگهداری از قطعات مرتبط به چرخ های گریدر، نقش اساسی بر روی عملکرد آن خواهد داشت.  خرید قطعات گریدر هپکو را از طریق سایت انجام دهید.

بنابراین به محض آسیب دیدگی هر کدام از قطعات و لوازم یدکی گریدر هپکو می توانید موجود بودن و قیمت بروز آنها را از طریق فروشگاه سرویس قطعه استعلام نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه  

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()