دامپتراک‌ها معمولاً در محیط‌های مختلفی همچون معادن، کارخانجات و پروژه‌های ساختمانی بزرگ استفاده می‌شوند. ماشین آلات دامپتراک کوماتسو به عنوان وسیله حمل و نقل مصالح سنگین مانند خاک، شن، ماسه، سنگ و مواد ساختمانی دیگر به کار می‌روند. در نتیجه بروز یک سری عوامل می تواند منجربه آسیب دیدگی برخی از انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو گردد. بنابراین مجریان پروژه های سنگین این چنینی، بر حسب نیاز می توانند بر حسب نیاز و نقص فنی ماشین، نسبت به  خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اصل از طریق پارت یدک راهسازی اقدام نمایند.

لیست انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو

قطعات یدکی دامپتراک کوماتسو ممکن است به صورت اصلی (OEM) یا قطعات جایگزین (Aftermarket)  در سطح بازار موجود باشند. در نظر داشته باشید که معمولاً استفاده از قطعات اصلی توسط تولید کننده انجام می پذیرد، اما قطعات جایگزین ممکن است به عنوان گزینه‌ای اقتصادی‌تر در نظر گرفته شوند. در همین راستا، جهت اطمینان از خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اصل، از معتبر بودن مرکز ارائه دهنده خدمات فروش قطعات ماشین آلات سنگین اورجینال اطمینان حاصل نمائید. لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو معمولاً به چندین دسته‌بندی اصلی تقسیم می‌شوند، که عبارتند از :

  • لوازم جانبی موتور: فیلترها، روغن‌ها، سیستم‌های خنک‌کننده و سیستم‌های انتقال قدرت موتور را شامل می‌شود.
  • لوازم یدکی سیستم هیدرولیک: متشکل از انواع پمپ‌، موتور‌ هیدرولیک و سیستم‌ کنترل هیدرولیک می‌ شود.
  • لوازم یدکی بدنه و قاب: قطعات جانبی مانند ترمزها، چرخ‌ها، قطعات بدنه و دستگیره‌ها در این دسته بندی قرار گرفته می‌شوند.
  • لوازم الکتریکی: این دسته از لوازم یدکی دامپراک کوماتسو شامل باتری‌ها، ژنراتورها، سیستم‌های روشنایی و سیستم‌های الکتریکی دیگر می‌شود.
  • لوازم جانبی: هر نوع لوازم جانبی دامپتراک کوماتسو مانند کابین، صندلی و سیستم‌های اطلاعات و نقشه‌برداری در این طبقه بندی قرار گرفته می شوند.

در صورت لزوم به استعلام قطعات و قیمت فروش قطعات دامپتراک کوماتسو  اورجینال می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()