گلنرده فرفورژه در انواع طرح‌ و الگوی مختلف ساخته می‌شود. بدین ترتیب افرادی که تمایل به داشتن درب، پنجره و نرده‌های فرفورژه هستند، می توانند از زیبایی گلنرده بهره مند گردند. عمدتاً اکثر افراد به دلیل طرح های خاصی که محصولات فرفورژه دارند، خواستار  خرید گلنرده سفارشی با تصاویر زیبا و چشمگیر هستند. عمدتاً طراحی و ساخت گلنرده توسط افراد آهنگر انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با وضعیت مالی که افراد اقدام به ساختمان سازی می کنند، قادر به سفارش درب و پنجره فرفورژه با گلنرده طرح دار و زیبا خواهند بود.

سفارش بهترین گلنرده

با توجه به نوع فضای استفاده و سلیقه اشخاص، گزینه‌های مختلفی برای طرح گلنرده فرفورژه وجود دارد که به زیبایی و کاربری آن اضافه می‌کند. گروه تولیدی ایران فرفورژه در طول سال ها فعالیت در این حوزه، توانسته اند زیبایی خاصی به فضای بیرونی ساختمان ببخشند و نصب فرفورژه و گلنرده در طرح های شیک، می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. برخی از طرح‌های گلنرده عبارتند از:

  • مستطیلی: گلنرده‌ مستطیلی شکل برای استفاده در فرفورژه‌های درب و پنجره‌ها مناسب هستند. آن‌ها به شکل مستطیلی یا مربعی با الگوهای مختلفی ساخته می‌شوند.
  • دایره‌ای: انواع گلنرده‌ دایره‌ای نیز برای استفاده در فرفورژه‌ها مناسب هستند و می توانند از یک الگوی خاص استفاده نمایند.
  • موجدار: گلنرده‌های با الگوی موجدار در طراحی انواع فرفورژه مورد استفاده قرار گرفته می شود. این طرح‌ها به شکل موجدار یا خطوط منظم و متناوب ساخته می‌شوند. این چنین می توان محصولات متنوعی را طراحی و در محل مورد نظر نصب کنند.
  • طرح‌های خاص: علاوه بر این، گلنرده فرفورژه ممکن است با طرح‌های خاص و دلخواه سفارشی ساخته شود که شامل طرح‌های هندسی، نقش‌ها و حتی تصاویر زیبا مانند گل، حیوانات و ... باشد.

جهت سفارش  خرید فرفورژه و گلنرده با دوام می توانید با گروه تولیدی ایران فرفورژه آدرین تماس بگیرید.

ایران فرفورژه 

آدرس : تهران-جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک صنعتی زواره ای خیابان دهم- نبش رو به روی آدران بتن پلاک12

ایمیل: iranferforge@gmail.com

شماره موبایل: 09121723400-09122991797

شماره تماس : 56588004 الی 5

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()