پرسلان بر نوعی صفحه برش است چون متشکل از دانه های سایشی بسیار قوی می باشد. صفحات پرسلان بر دارای ساختار سرامیکی هستند و بدین ترتیب عملیات برش را بدون گرم شدن به سهولت می توانند انجام دهند. فروش پرسلان بر در ابعاد و برندهای متفاوت انجام می پذیرد. در نتیجه بر اساس عمق و ضخامت تکه های پرسلان، می توان صفحات مناسبی را تهیه نمود که آسیبی به سرامیک وارد نکند.

فروشگاه ابزار مجید بر روی فروش تجهیزات و لوازم ساختمانی متمرکز هستند. بدین وسیله می توانند شما را در مسیر انتخاب و  خرید پرسلان بر  کمک و راهنمایی کنند.

سفارش صفحه پرسلان بر مناسب

یک صفحه سرامیک بر و پرسلان بر بایستی از دوام بالایی برخوردار باشد. علاوه بر آنکه دارای مشخصه های دیگری همچون مقاومت در برابر مواد شیمیایی، حرارت بالا، تابش مستقیم نور خورشید، وجود رطوبت و سرما داشته باشد. لازم به ذکر است که صفحات پرسلان بر قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست دارند. به دلیل تنوع سایز پرسلان بر، متناسب با نوع پرسلان راحت تر می توان دیسک مناسبی را برای برش این نوع سرامیک تهیه نمود. با توجه به مطالب مذکور، قطعاً نوع صفحه پرسلان بر بر روی سرعت عملیات برش تأثیرگذار می باشد.

ضخامت تیغه و عرض برش موارد مهمی هستند که در زمان خرید پرسلان بر بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود. با انتخاب برند و محصول با کیفیت و استاندارد، در مدت زمان کوتاه می توانید تکه های پرسلان را در ابعاد مورد نظر بدون لب پریدگی و ترک خوردگی برش دهید. جهت بررسی بیشتر و سفارش خرید صفحه پرسلان بر می توانید با واحد فروش ابزار مجید تماس بگیرید. پس از بررسی مشخصات فنی محصولات و مشاهدۀ انواع صفحه پرسلان بر، می توانید با قیمت ارزان مناسب ترین صفحه برش را خریداری نمائید.

فروشگاه ابزار مجید 

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

02166347835

09126725681

majidakbari79@yahoo.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()