فروش فن شامل دسته بندی های متنوع می شود چون متناسب با نیازهای خاص در صنعت یا کاربردهای متفاوت بتوان محصول مناسبی را تهیه نمود. با تکنولوژی های مختلفی طراحی فن تهویه هوا صورت می پذیرد، به عنوان مثال می توان به فن های AC (جریان مستقیم) یا DC (جریان مستمر)، فن های بدون تسمه و غیره اشاره کرد. در نتیجه هنگام فروش فن ، بایستی در انتخاب نوع فن جهت راه اندازی سیستم های تهویه مطبوع توجه نمائید. از طریق بنیس کمپانی، قادر به خرید انواع فن تهویه هوا در برندهای آلمانی و غیره خواهید بود.

فروش فن اکسیال در مدل و سایزهای متفاوت

فروش فن آکسیال به منظور کاربری در محیط و سیستم های مختلف صورت می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم های تهویه هوا: کاربرد فن های اکسیال را می توانید در سیستم های تهویه هوا مشاهده کنید چون هوای تازه را به داخل ساختمان جابجا می کند و باعث خروج هوای کثیف می شود.
  • سیستم های خنک کننده: فروش فن اکسیال حائز اهمیت است چون در سیستم های خنک کننده، مانند یخچال ها، کولرها و سیستم های تبرید، استفاده می شوند تا هوای گرم را از دستگاه خارج نموده و شرایط را برای خنک کردن و جابجایی هوا مهیا سازند.
  • صنایع الکترونیک: فن های اکسیال در صنایع الکترونیک برای خنک کردن قطعات الکترونیکی و جلوگیری از افزایش دما استفاده می شوند. از میان لیست فروش فن، باید در انتخاب نوع و سایز فن توجه نمود.

به طور کلی، در هر محیطی که نیاز به جابجایی هوا، خنک کردن یا تهویه باشد، نصب فن ضرورت دارد چون به افزایش طول عمر دستگاه ها و همچنین عملکرد سیستم ها کمک می کند. بنیس کمپانی دارای سابقه طولانی در حوزه فروش فن Ebmpapst هستند که می توانند شما را در انتخاب و راه اندازی سیستم های راهنمایی کنند.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()