سنسور القایی یکی دیگر از قطعات پرکاربرد و مهم در فرآیند ساخت تجهیزات الکترونیکی و اتوماسیون صنعتی به شمار می رود. هم اکنون کاربرد گسترده و خرید سنسور القایی را با مشخصات فنی متفاوت در طراحی انواع دستگاه اتوماتیک صنعتی مشاهده نمائید. مجموعه تهران اتوماسیوناز سابقه طولانی در زمینه  فروش سنسور القایی و تجهیزات اتوماسیون صنعتی برخوردار هستند. این چنین می توانند شما را در حوزه انتخاب و خرید سنسور القایی مناسب به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

مهمترین سنسورهای القایی

سنسور القایی در انواع مختلفی قابل ساخت و تولید است، که هر یک برای اندازه‌گیری و تبدیل انرژی الکترومغناطیسی به سیگنال الکتریکی در یک منطقه خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از مدل‌های شایع سنسور القایی عبارتند از:

  • حسگر اثر هال: این نوع سنسور القایی برای اندازه‌گیری میدان مغناطیسی استفاده می‌شود. آن‌ها معمولاً در دستگاه‌های الکترونیکی، اتومبیل‌ها، دستگاه‌های پزشکی و سیستم‌های کنترل صنعتی به کار می روند.
  • حسگر فشار القایی: این نوع سنسور برای اندازه‌گیری فشار و تغییرات فشار در سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیکمشهود است.
  • سنسور حرکت القایی: این نوع حسگر برای تشخیص حرکت و موقعیت‌های مختلف در دستگاه‌های الکترونیکی و سیستم‌های امنیتی استفاده می‌شود. همواره شاهد خرید سنسور القایی در این دسته بندی هستیم.
  • سنسور دمایی: جهت اندازه‌گیری و تغییرات دما در محیط‌های مختلف می توان از انواع سنسور القایی با این قابلیت استفاده کرد.
  • سنسور جریانی: جهت اندازه‌گیری جریان الکتریکی در یک مدار الکتریکی به کار می رود.
  • سنسور لرزشی: برای تشخیص و اندازه‌گیری لرزش‌ها و ارتعاشات در سازه‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی از این مدل سنسور القایی استفاده می‌شود.
  • سنسور زاویه القایی: این نوع سنسور برای اندازه‌گیری زاویه چرخش یا گشتاور در دستگاه‌های مکانیکی و ربات‌ها استفاده می‌شود.

این تعداد فقط چند نمونه از مدل‌های مختلف سنسور القایی است که در بازار وجود دارد. هر کدام از این مدل‌ها براساس نوع اندازه‌گیری و شرایط کاربرد، و وظایف خاص خود، طراحی و ساخته می‌شوند. هم اکنون جهت سفارش خرید سنسور القایی  می توانید با مجموعۀ تهران اتوماسیونتماس بگیرید و هماهنگی های لازم را جهت تحویل محصولات انجام دهید.

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()