فروش اقساطی ایران خودرو از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار می گیرد چون کمپانی ایران خودرو شامل محصولات متنوع می شود. اگر تمایل به خرید اقساطی ایران خودرو دارید، پیش از همه بایستی مدل اتومبیل خود را انتخاب کنید و سپس منطبق با برنامه مالی خود، برنامه ریزی لازم را برای استفاده از طرح فروش اقساطی ایران خودرو انجام دهید. هم اکنون متناسب با درآمد ماهیانه می توانید برای خرید اقساطی خودروی مورد پسند خود اقدام کنید. مجموعه دنیای خودرو بر روی خدمات فروش اقساطی ایران خودرو و سایر خودرو ها متمرکز هستند و می توانند شما را در مسیر خرید اتومبیل راهنمایی کنند.

شروط جدید فروش اقساطی ایران خودرو

همواره انجام معاملات خرید و فروش خودرو به صورت نقد، تنها با پرداخت یک جا مبلغ خودرو به سهولت انجام می پذیرفت لیکن معاملات خرید و فروش اقساطی ایران خودرو دارای یک سری نکات مهم است که بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند تا گرفتار افراد کلاهبردار قرار نگیرند. اگر در پی استفاده از طرح های فروش اقساطی ایران خودرو هستید، پس از انتخاب مدل ماشین باید به طور دقیق از جزئیات شروط و مدت زمان تحویل خودرو و میزان نرخ بهره آگاه باشید.

البته یک سری نکات دیگر در معاملات خرید اقساطی ایران خودرو وجود دارد که به صورت کلی در این جا بدان اشاره می کنیم. مواردی همانند مدت زمان قرارداد، شرایط پرداخت، مقدار پول پیش پرداخت، تعداد و مبلغ اقساط، وضعیت هزینه های جانبی، زمان تحویل خودرو، نوع سند و همچنین اعتبارسنجی باید پیش از استفاده از طرح فروش اقساطی ایران خودرو از سوی خریدار در نظر گرفته شوند.

مد نظر قرار دادن هر کدام از مفاد بندهای قرارداد به طرفیت کمک می کند که بتوانند متناسب با وضعیت اقتصادی خود برنامه ریزی صحیح برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو داشته باشند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره تخصصی و همچنین اطلاع از شرایط خرید اقساطی ایران خودرو می توانید با مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()