خدمات فروش اقساطی سایپا مورد استقبال افرادی قرار می گیرد که تمایلی به پرداخت یکجا مبلغ خودرو را ندارند ولی نیاز فوری به اتومبیل دارند. همچنین افرادی که توان مالی کافی برای خرید نقد خودرو ندارند، می توانند از طرح های فروش اقساطی سایپا که توسط مجموعه هونامیک تجارت نیز ارائه داده می شود، استفاده نمایند. از مزایای ارائه خدمات فروش اقساطی سایپا و محصولات سایر شرکت های خودروسازی، می توان به پرداخت تدریجی مبلغ خودرو و تسویه کامل اشاره کرد.

اهمیت ارائه طرح فروش اقساطی سایپا

جهت عقد قرارداد فروش اقساطی سایپا، ارائه مدارک شناسایی، اسناد مالی، و مدارک مربوط به درآمد خریدار الزامی است. همواره ممکن است شرایط خاصی برای ورشکستگی، دیرکرد پرداخت، و سایر مسائل مالی در نظر گرفته شود تا تضمینی برای پرداخت به موقع اقساط از سوی خریدار به شمار رود. شرایط خرید اقساطی سایپا می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مبلغ پیش‌پرداخت: معمولاً خریدار باید یک مبلغی به عنوان پیش‌ قسط به فروشنده ارائه دهد. این مبلغ بسته به نوع خودرو و برنامه فروش متفاوت تعیین می گردد.
  • مدت اقساط: اقساط معمولاً در بازه های زمانی مشخصی (مثلاً 12 تا 60 ماه) تعیین می شود که متناسب با هر مرکز فروش، متفاوت در نظر می گیرند. هنگام خرید اقساطی سایپا می بایست به چنین نکات مهمی توجه نمائید.
  • نرخ بهره: ممکن است نرخ بهره برای شرایط خرید اقساطی سایپا که توسط مراکز فروش مطرح می شوند، متفاوت تعیین گردند. بر اساس شرایط بازار و سیاست های داخلی سایپا متغیر باشد.

اگر به دنبال خرید اقساطی خودرو هستید، می بایست پیش از عقد قرارداد جزئیات مندرج در آن را مورد مطالعه قرار دهید. شاخص های متعددی در انتخاب یک طرح فروش اقساطی سایپا مطرح می شود که می توان به زمان تحویل اتومبیل، میزان نرخ بهره، میزان مبلغ پیش قسط، تعداد و مبلغ اقساط اشاره کرد. در صورت تمایل به خرید اقساطی سایپا با شرایط آسان تر می توانید با کادر فروش مجموعه هونامیک تجارت به صورت تلفنی و یا آنلاین مشورت نمائید.

آدرس : تهران بلوار فردوس شرق بین خیابان حسن آباد وابراهیمی مجتمع تجاری آبگینه طبقه اول اداری واحد 22

ایمیل:hunamiktejarat@gmail.com

شماره تماس : 02144972450  -  02144972637

کارشناس 1 (جودی)   :09355977769

کارشناس 2  (عنبری)     : 09391300868

کارشناس 3  (قهرمان پور)     : 09058137975

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()