فروش اقساطی سایپا متقاضیان زیادی دارد چون وضعیت اقتصادی جامعه نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری کرده است و شاهد افزایش چند برابری قیمت های خودرو هستیم. در همین راستا، ارائه طرح ها و پیشنهادات فروش اقساطی سایپا به علاقه مندان به خرید خودرو، کمک می کند که بتوانند با شرایط تقریباً قابل قبول نیاز به اتومبیل شخصی را برآورده سازند. افرادی با درآمد نامنظم در کنار افراد با سابقه اعتباری پایین نیز می توانند به دنبال استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری باشند. مجموعه هونامیک تجارت بر اساس نوع فعالیت و سرمایه‌گذاری که در حوزه معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو انجام می دهند، می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

ارائه طرح فروش اقساطی سایپا با بهترین شرایط

شرایط مالی خریدار مانند درآمد، سابقه اعتباری و توانایی پرداخت اقساط، بر مدت زمان و شرایط قرارداد موارد مهم و اساسی هستند که در خدمات فروش اقساطی سایپا و هر شرکت خودروسازی دیگر حائز اهمیت می باشد. شرایط مرتبط با نحوه پرداخت اقساط (ماهانه، دو ماه یک بار و ...) و آثاری که در صورت تأخیر در پرداخت وجود دارد از دیگر مسائل مهمی هستند که خریدار پیش از استفاده از چنین معاملاتی باید در نظر بگیرد و بررسی های لازم را انجام دهد.

با توجه به اینکه بعضی از بانک ها و موسسات مالی اقدام به ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط متفاوت می نمایند، باعث می گردد مردم را به سمت خرید خودرو به صورت اقساطی ترغیب کند. البته ممکن است زمان تحویل خودرو دیر باشد، که در این صورت جهت خرید اقساطی سایپا با شرایط تحویل فوری می توانید از طریق مجموعه هونامیک تجارت اقدام نمائید. پس از کسب اطلاعات دقیق نسبت به شرایط فروش اقساطی سایپا، متناسب با سرمایه اولیه و همچنین درآمد ماهیانه بهتر می توانین تصمیم خود را نسبت به خرید خودروی مورد پسند خود بگیرید.

آدرس : تهران بلوار فردوس شرق بین خیابان حسن آباد وابراهیمی مجتمع تجاری آبگینه طبقه اول اداری واحد 22

ایمیل:hunamiktejarat@gmail.com

شماره تماس : 02144972450  -  02144972637

کارشناس 1     :09355977769

کارشناس 2     : 09391300868

کارشناس 3    : 09058137975

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()