این روزها بیشتر شاهد گسترش معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو هستیم چون با استفاده از این موقعیت می توان خواسته خود را نسبت به داشتن اتومبیل شخصی برآورده ساخت. ارائه طرح های فروش اقساطی ایران خودرو توسط مجموعه هونامیک تجارت، به افرادی که طرفدار خرید خودروهای پژو 206، پژو پارس، پژو 207، سمند، رنو و سایرمحصولات این کمپانی خودروسازی هستند، کمک می کند با شرایط مناسب تر اتومبیل خریداری کنند.

ارائه طرح های متنوع فروش اقساطی ایران خودرو

معاملات فروش اقساطی ایران خودرو شامل نکات متعددی می شود که حائز اهمیت هستند و می تواند تضمینی برای امضای قرارداد درست شما باشد. افزایش نرخ بهره ارتباط مستقیم با تعداد اقساط شما دارد. در نتیجه اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید اقساطی ایران خودرو با شرایط پرداخت اقساط بلند مدت دارید، بهترین موقعیت برای شما به شمار می رود. ارائه یک سری مدارک شناسایی از سوی طرفیت معامله همچون کارت احراز هویت (کارت ملی)، در صورت لزوم ارائه وثقیه یا همان تضمین(چک صیادی یا سفته)، تحویل مدارک ضامن و اسناد مالی و وضعیت اقتصادی در راستای تضمین قدرت پرداخت اقساط ضرورت دارد.

بنابراین اگر به دنبال استفاده از خدمات خرید اقساطی ایران خودرو هستید، بهتر است با کارشناسان فروش مجموعه و همچنین افرادی که تا کنون سابقه‌ی انجام چنین معاملاتی دارند، مشورت نمائید. بررسی تمام جوانب و همچنین مطالعه نطرات کاربران دیگر در وب سایت ها، به شما کمک می کند که با اطمینان خاطر بیشتر قدم برای استفاده از خدمات مراکز فروش اقساطی ایران خودرو بردارید و در نهایت موفق به برآورده نمودن خواسته خود گردید.

جهت اطلاع از شرایط جدید و تعیین مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط می توانید با کارشناسان ما در مجموعه هونامیک تجارت مشورت نمائید. کسب اطلاعات در خصوص چنین موضوعاتی به شما کمک می کند که بتوانید متناسب با وضعیت اقتصادی و درآمدی خود برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو برنامه‌ریزی کنید.

آدرس : تهران بلوار فردوس شرق بین خیابان حسن آباد وابراهیمی مجتمع تجاری آبگینه طبقه اول اداری واحد 22

ایمیل:hunamiktejarat@gmail.com

شماره تماس : 02144972450  -  02144972637

کارشناس 1     :09355977769

کارشناس 2     : 09391300868

کارشناس 3    : 09058137975

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 11
نمایش همه
علاقه مندی ها ()