همواره خدماتی که توسط مراکز واحد گشت به همشهریان ارائه می دهند، می تواند به بهبود ترافیک شهری کمک کند. چراکه، خدمات واحد گشت برای اجاره اتوبوس در حمل و نقل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اجاره اتوبوس به گروه های بزرگ کمک می کند تا به راحتی و به طور همزمان به مقاصد خود برسند، که این امر برای رویدادهای اجتماعی و سفرهای گروهی حیاتی است. همچنین، با کرایه یک اتوبوس برای گروهی از افراد توسط واحد گشت، هزینه های حمل و نقل به مراتب کمتر از استفاده از چند وسیله نقلیه شخصی می شود. چندین سال است که مرکز واحد گشت تهران در این حوزه فعالیت دارند و می توانند پاسخگوی درخواست سازمان ها و همشهریان خود باشند.

مزایای دریافت خدمات از واحد گشت

جابجایی آسان، صرفه‌جویی در هزینه، ایمنی در سفر، راحتی و آسایش، کنترل زمان، کمک به حفظ محیط زیست و ... تنها برخی از مزیت های دریافت خدمات از واحد گشت معتبر و مطمئن به شمار می روند. عمدتاً معتبرترین مراکز واحد گشت، اتوبوس هایی با استانداردهای ایمنی بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهند، ضمن آنکه از رانندگان حرفه‌ای با مهارت های لازم و تجربه کافی استفاده می شود که امنیت مسافران را افزایش می دهد. برخی از اتوبوس های کرایه‌ای دارای امکانات راحتی نظیر صندلی های راحت، تهویه مطبوع و گاهی حتی Wi-Fi هستند، که سفر را برای مسافران به تجربه‌ای مطلوب تبدیل می کند.

با استفاده از اتوبوس های مراکز واحد گشت برای سفر، گروه ها می توانند زمان‌بندی دقیقی برای خروج و ورود داشته باشند و از اتلاف وقت جلوگیری کنند. استفاده از یک اتوبوس به جای چند خودروی شخصی، می تواند آلودگی هوا را کاهش دهد و به حفظ محیط زیست کمک کند. این عوامل باعث می شوند که خدمات واحد گشت در اجاره اتوبوس نقش حیاتی در حمل و نقل و تسهیل سفرها ایفا کند. جهت رزرو اتوبوس دربستی با قیمت ارزان در منطقه تهران، می توانید به واحد گشت تهران مراجعه کنید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()