پودر کلر هندی نیز می توان در کارخانه های تولید مواد غذایی، برای پاک‌سازی و ضدعفونی تجهیزات و سطوح کاری به کار رود تا خطر آلودگی کاهش یابد. فروش پودر کلر هندی آکوافیت با درصد خلوص 70% در بسته‌بندی استاندارد بشکه های 45 کیلویی توسط شرکت جهان امید مهر آتنا صورت می پذیرد. این نوع محصول دارای لیبل مخصوص است که نشان دهنده اصالت کالا نسبت به پودر کلر قلابی می باشد.

مزایا و معایب پودر کلر هندی

در حالت کلی، مزایای خرید پودر کلر هندی این است که برای مصارف ضدعفونی سطوح، محیط های بهداشتی، صنایع غذایی، ضدعفونی تجهیزات، صنعت کشاورزی و ضدعفونی استخرها و همچنین محیط های خانگی گزینه مناسبی می باشد. به عنوان مثال، بسیاری از خانواده ها از پودر کلر برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن اشیاء و سطوح مختلف خانه استفاده می کنند. این در حالی است که خرید پودر کلر هندی نیز برای ضدعفونی منابع آب گزینه مناسبی محسوب می شود تا از آلودگی محصولات زراعی در حین آبیاری جلوگیری شود.

پودر کلر هندی آکوافیت نسبت به قرص کلر آنزیم دار آکواپول معمولاً از پایداری کمتری برخوردار است ولی در شرایط محیطی مختلف به خوبی عمل می کند. این ویژگی می تواند طول عمر مفید پودر و عدم نیاز به تعویض مکرر را تضمین کند. استفاده از پودر کلر هندی ممکن است نیاز به دیگر مواد شیمیایی برای تصفیه آب را کاهش پیدا کند، که از صرف هزینه های اضافی جلوگیری می کند و به ماندگاری تجهیزات تصفیه آب کمک می نماید.

از معایب پودر کلر هندی می توان به داشتن عوارض جانبی آن اشاره کرد. این نوع پودر کلر نسبت به قرص کلر آنزیم دار نمی تواند به خنثی‌سازی بوی نامطبوع و تحریکات ناشی از کلر کمک کند و بنابراین، ممکن است راحتی برای شناگران فراهم نکند و در عین حال باعث تغییر رنگ لباس شناگران گردد. لیکن نسبت به قیمتی که دارد، صرف اقتصادی برای مصرف‌کنندگان دارد که می توانند بروزترین قیمت پودر کلر هندی را از طریق شرکت جهان امید مهر آتنا استعلام بگیرند.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285     

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()