فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، اقدام به فروش لاستیک نکسن در مدل و سایزهای متفاوت می نمایند. چراکه، لاستیک نکسن یکی از با کیفیت ترین برندهای لاستیک است که برای انواع مختلف خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین تولید می شود . اگر قصد خرید لاستیک نکسن رو دارید می توانید متناسب با نیاز خود مناسب ترین نوع لاستیک را از وب سایت ما خریداری نمائید. لاستیک یکی از مهم ترین اجزا در خودرو است که بسیار مهم بوده و نقش بسزایی در عملکرد صحیح خودرو دارد. از این رو انتخاب لاستیک مناسب در بهبود کیفیت رانندگی حائز اهمیت می باشد.

بررسی دلایل تعویض و خرید لاستیک نکسن

جابجایی منظم لاستیک ها نیز می تواند به نگهداری بهتر آنها کمک کند. لاستیک های جلو و عقب با سرعت متفاوتی فرسوده می شوند. بنابراین باید لاستیک ها را به طور منظم (هر 8000 تا 10000 کیلومتر) جابجا کنید تا از فرسایش نابرابر آنها جلوگیری شود. توجه به تاریخ تولید لاستیک نکسن نیز مهم است. لاستیک ها دارای عمر مفید هستند که باید به آن توجه کرد. هنگام خرید لاستیک نکسن ، به تاریخ تولید درج شده بر روی لاستیک ها توجه کنید.

فروش لاستیک نکسن در طیف گسترده ای برای انواع شرایط رانندگی صورت می پذیرد. باید لاستیک مناسب با نوع رانندگی و شرایط آب و هوایی منطقه‌ خریداری کند. طراحی لبه تیغه ای برخی از انواع لاستیک نکسن، عملکرد تایر را در ترمزگیری روی جاده های برفی و بارانی بهبود می بخشد. بنابراین، لاستیک نکسن به طور کلی برای انواع شرایط جوی تولید شده‌اند تا گزینه‌ای مناسب برای انتخاب و بکارگیری آن محسوب گردد و قابلیت عملکرد مطلوب در شرایط مختلف از جمله بارندگی، برف و یخبندان را داشته باشد.

فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز معتبری است که در زمینه‌ی فروش لاستیک نکسن فعالیت دارند و در نتیجه می توانند خریداران را متناسب با نیاز، بودجه و شرایط محیط رانندگی راهنمایی کنند.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3
نمایش همه
علاقه مندی ها ()