خدمات فروش اقساطی خودرو به دلایل متعددی است که مورد استقبال از سوی افراد مختلف جامعه قرار می گیرد، که قصد داریم در این مقاله کوتاه بدان بپردازیم. تقاضای بازار، افزایش دسترسی مالی، رقابت در بازار، تنوع شرایط اقساطی، حفظ ارتباط با طرفین معامله و دسترسی سریع به اتومبیل از موارد مهم و اساسی هستند که بایستی پیش از انجام معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو توسط خریدار و فروشنده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته شوند. مشاوران فعال و پویای مرکز دنیای خودرو همواره آمادگی لازم برای ارائه مشاوره تخصصی نسبت به جزئیات شرایط فروش اقساطی خودرو دارند و این گونه می توانند شما را در انتخاب اتومبیل و شرایط مناسب همراهی کنند.

بررسی مزایای طرح های فروش اقساطی خودرو

تحریک خرید، تنوع در انتخاب خودرو، افزایش مشتریان وفادار، تسهیل برنامه‌ریزی مالی و اقتصادی، رقابت‌پذیری پیشنهادات و ترویج فرهنگ خرید خودرو از اهداف اصلی مراکز فروش اقساطی خودرو به شمار می رود. در نتیجه افرادی که تمایل دارند اتومبیل شخصی داشته باشند، می توانند با حداقل سرمایه برای استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو برنامه‌ریزی کنند. البته نکته مهم و اساسی که افراد می بایست پیش از عقد قرارداد مد نظر قرار دهد، بررسی میزان نرخ بهره و همچنین مبلغ اقساط است که فرد بتواند از عهده بازپرداخت آن برآید. در غیر اینصورت ممکن است متحمل خسارت های سنگین ناشی از دیکرد و معوقه های پرداخت اقساط قرار گیرد.

مطالعه دقیق مفاد درج شده در قرارداد فروش اقساطی خودرو برای خریداران ضرورت دارد. ضمن آنکه از معتبر بودن فروشنده و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، اطمینان حاصل نمایند. نکته قابل تأملی که در معاملات فروش اقساطی خودرو وجود دارد، این است که افزایش تعداد اقساط، منجربه کاهش مبلغ اقساط می گردد لیکن باعث افزایش نرخ بهره می شود. در نتیجه به منصفانه تعیین کردن نرخ بهره در خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو توجه داشته باشید. برای دریافت مشاوره تخصصی و در نهایت استفاده از چنین موقعیت هایی، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو در ارتباط باشید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382

09909511373

09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()