فروش اقساطی خودرو به افراد کمک می کند که بتوانند با پرداخت تدریجی، در نهایت موفق به خرید اتومبیل مورد پسند خود شوند. ارائه مدارک مالی و شناسایی از ضروریات معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو محسوب می گردد. این مراحل به مشتریان کمک می کند تا از روند خدمات فروش اقساطی خودرو به‌خوبی آگاه شوند و با اطمینان بیشتری اقدام کنند. شرایط پرداخت، بهره درصد، مدل خودرو و ... برخی از مواردی است که پیش از خرید اقساطی خودرو، خریداران باید مد نظر قرار دهند. مجموعه مبین خودرو چندین دهه است که سطح خدمات خود را گسترش داده‌اند و با شرایط منعطف امکان خرید و فروش اقساطی خودرو را برای مشتریان فراهم می سازند.

بررسی شرایط فروش اقساطی خودرو

برخی از فروشندگان خودرو ممکن است بیمه‌نامه هایی را برای خودرو پیشنهاد دهند که شامل بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث می شود. بررسی شرایط و هزینه های بیمه نیز حائز اهمیت است و افراد جهت استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو باید به چنین مواردی توجه نمایند. جهت خرید اقساطی خودرو، حتماً با فروشنده در مورد هر نوع پشتیبانی و خدمات مشتری مشورت کنید تا در صورت بروز هر مشکل، بتوانید به راحتی کمک بگیرید. عمدتاً قیمت نهایی خودرو شامل هزینه های مالی، بیمه و هر گونه هزینه جانبی دیگر باید به صورت شفاف مشخص شود. این نکته به جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم در آینده کمک می کند. برای اطلاع از  شرایط خرید اقساطی خودرو با همکاران ما تماس بگیرید.

برخی از مراکز فروش اقساطی خودرو، خدمات پس از فروش و گارانتی را ارائه می دهند. این خدمات می توانند شامل تعمیرات و تامین قطعات یدکی باشند که در طول دوره اقساط مهم است، که بایستی اطلاعات جامع نسبت به این مباحث را از طریق کادر فروش مبین خودرو کسب نمائید. این مجموعه معتبر به دلیل داشتن سابقه طولانی و درخشان در ارائه خدمات خود، راحت‌تر می توانند شما را در انتخاب مدل و بهره‌مندی از طرح فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری راهنمایی کنند.

شعبه شمال تهران:

 تهران , ابتدای بلوار قیطریه (جنوب به شمال) , نبش خیابان تواضعی , پلاک ۱۵
02178118

شعبه غرب تهران:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱
02148280

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()